BMW E463 323i M52

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Może mieć i 2 dni, nie ma to znaczenia. Zrób tak i wiele może się wyjaśnić.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Markus1973
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 9 lis 17, 16:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#12

Post autor: Markus1973 »

Odłączyłem cewkę w butli, ale nadal trzęsie silnikiem, ma czasami przebłyski że pali na wszystkie cylindry ale po chwili znów nie pali na 3 cylindrze. Brak słów.
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#13

Post autor: yeti »

moze przez zle zamontowaną wkrętkę lpg, bądź uszkodzony, nie szczelny przewód lpg

na przewodach od wtrysku do kolektora masz założone na końcach opaski, może łapać tam lewe powietrze jak wężyk jest ciut za luźny
Markus1973
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 9 lis 17, 16:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#14

Post autor: Markus1973 »

yeti pisze: 2 lut 19, 18:24 moze przez zle zamontowaną wkrętkę lpg, bądź uszkodzony, nie szczelny przewód lpg

na przewodach od wtrysku do kolektora masz założone na końcach opaski, może łapać tam lewe powietrze jak wężyk jest ciut za luźny
Ale na LPG chodzi równo
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#15

Post autor: yeti »

i będzie chodzil równo, bo podciśnienie wyciąga gaz wymieszany z powietrzem i jest ok.

ale jak w wezyku nie ma gazu to zacznie zaciągać przez nieszczelność powietrze samo.
Markus1973
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 9 lis 17, 16:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#16

Post autor: Markus1973 »

Ne wiem, ale chyba znalazłem przyczynę nierównej pracy silnika na benzynie - wolnych obrotach. Podałem mu samostart na w okolice wtrysków lpg i jest reakcja silnika delikatnie wzrastają obroty i praca silnika staje się bardziej równa. Różnice zauważyłem na 3,4,5 cylindrze.
Proszę o opinie.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Przecież yeti opisał możliwe przyczyny nieszczelności właśnie w tym miejscu, jak widać trafił.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
MatMat
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 3 paź 16, 21:23
BMW: E46 330XI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto:

#18

Post autor: MatMat »

Sprawdź czy nie są zle nawiercone wtryski do gazu.. U mnie były pod złym kątem, żaden mechanik ani gazowiec nie wiedział o co chodzi, pol auta by mi wymienili... Dopiero jeden magik pryskal jakąś pianka w okolice dysz gazu i było widać jak wciąga piankę do środka :)
Markus1973
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 9 lis 17, 16:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#19

Post autor: Markus1973 »

Więc tak, byłem u gazowników którzy zakładali mi instalację sprawdzili szczelność instalacji LPG i powiedzieli, że jest wszystko ok. Następnie powiedzieli mi, że jest nieszczelność na wtryskiwaczach benzynowych, wymienili uszczelniacze od góry i dołu po czym stwierdzili, że ciągnie powietrze kolektorem ssącym. Zaśpiewali za to 600 zł więc podziękowałem kupiłem nową uszczelkę i przy okazji wymieniłem odmę. Złożyłem i szarpie samochodem tak samo jak wcześniej lub nawet trochę bardziej. Nie wiem już o co chodzi. Podłączyłem go pod kompa i poniżej wrzuciłem screeny. Nie znam się na dokładnie na tym, używałem INPA i ISTA D. Pomóżcie


https://zapodaj.net/4a1742588827b.jpg.html
https://zapodaj.net/66101d4fbd671.jpg.html
https://zapodaj.net/6971a6be02676.jpg.html
https://zapodaj.net/87d1909dd0ea3.jpg.html
https://zapodaj.net/6e31ea72a3259.jpg.html
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#20

Post autor: maniek21112 »

Zrób test dymowy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”