BMW e46 otwieranie bez akumulatora

W tym dziale można oferować swoje usługi z zakresu mechaniki/elektroniki/lakiernictwa/blacharstwa i innych
Olo2809
Posty: 3
Rejestracja: 01/03/2018, 11:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Kontakt:

BMW e46 otwieranie bez akumulatora

Post autor: Olo2809 » 01/03/2018, 11:46

Witam

Mam nietypowy problem, otóż chciałem naładować akumulator przedtem zamknąłem auto z pilota zostawiając otwarty bagażnik, musiałem w trakcie wyjąć akumulator bo nie mam możliwości podłączenia przez kabel prostownika musiałem ak przynieść do domu. Los chciał że zadzwonił telefon i z przyzwyczajenia z wyjętym akumulatorem i zostawionym w bagażniku trzasnąłem klapa i się zamkneła. Teraz mam spory problem bo nie mogę otworzyć z pilota nie działa bo ak został wyciągnięty i leży w bagażniku a z kluczyka nie działa przy drzwiach kierowcy zero reakcji w prawo czy w lewo.

Śmieszny wypadek ale nie chciał bym bić szyb w aucie z takiego głupiego powodu...

Dodam że to BMW e46 w Kombi 2,0 150 KM z 2003r. i nie ma zamka z bagażniku jedyny jest przy drzwiach kierowcy.
Proszę o Pomoc.


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2069
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 01/03/2018, 12:01

Jest trochę możliwości, możesz wyrwać jedną nerkę, otworzyć maskę i podać napięcie do "+" na prawym kielichu. Możesz również próbować podać napięcie na lampkę oświetlenia rejestracji, osobiście nie testowałem, ale podobno działa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
devtox
Bywalec forum
Posty: 140
Rejestracja: 06/11/2017, 2:54
BMW: 320d n47
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Kontakt:

Post autor: devtox » 01/03/2018, 12:09

Olo2809 pisze:Witam

Mam nietypowy problem, otóż chciałem naładować akumulator przedtem zamknąłem auto z pilota zostawiając otwarty bagażnik, musiałem w trakcie wyjąć akumulator bo nie mam możliwości podłączenia przez kabel prostownika musiałem ak przynieść do domu. Los chciał że zadzwonił telefon i z przyzwyczajenia z wyjętym akumulatorem i zostawionym w bagażniku trzasnąłem klapa i się zamkneła. Teraz mam spory problem bo nie mogę otworzyć z pilota nie działa bo ak został wyciągnięty i leży w bagażniku a z kluczyka nie działa przy drzwiach kierowcy zero reakcji w prawo czy w lewo.

Śmieszny wypadek ale nie chciał bym bić szyb w aucie z takiego głupiego powodu...

Dodam że to BMW e46 w Kombi 2,0 150 KM z 2003r. i nie ma zamka z bagażniku jedyny jest przy drzwiach kierowcy.
Proszę o Pomoc.
Mozesz zrobic tak:

1. Wczogac sie pod samochod ( przyjmuje ze zaciagniety jest reczny/ na biegu i nie mozesz go wtoczyc na kanal) odkrec oslone silnika i podlacz prostownik pod rozrusznik. Drzwi z centralnego otworzysz bez problemu. ( teoretycznie bo nie wiem czy spod spodu jest do niego dostep)

2. Jak uda Ci wyjac nerki i otworzyc maske to jestes w domu. Podlaczasz sie pod kabel biegnacy od akumulatora. Powinien byc widoczny ( czerwona kostka z wielkim plusem)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Olo2809
Posty: 3
Rejestracja: 01/03/2018, 11:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Kontakt:

Post autor: Olo2809 » 01/03/2018, 12:54

A gdybym podłączył drugi akumulator pod kierunkowskaz boczny? da się go wyjąć bez problemu jest połączony z alarmem bo mrugają awaryjne jak się coś dzieje wiec i centralny powinien być połączony ?

Awatar użytkownika
devtox
Bywalec forum
Posty: 140
Rejestracja: 06/11/2017, 2:54
BMW: 320d n47
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Kontakt:

Post autor: devtox » 01/03/2018, 13:02

Olo2809 pisze:A gdybym podłączył drugi akumulator pod kierunkowskaz boczny? da się go wyjąć bez problemu jest połączony z alarmem bo mrugają awaryjne jak się coś dzieje wiec i centralny powinien być połączony ?
To tak nie dziala kolego.... Modul swiatel tak jak i alarm jest jak oddzielne urzadzenie. Prad musi plynac w okreslonym kierunku...To tak jakbys chcial zasilic kompa z 230v przez USB.spalisz modul w najgorszym przypadku. Poza tym kierunkowskaz jest na przekazniku. Kiedy nie swieci zarowka obwod jest rozlaczony.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Olo2809
Posty: 3
Rejestracja: 01/03/2018, 11:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Kontakt:

Post autor: Olo2809 » 01/03/2018, 13:07

devtox pisze:
Olo2809 pisze:A gdybym podłączył drugi akumulator pod kierunkowskaz boczny? da się go wyjąć bez problemu jest połączony z alarmem bo mrugają awaryjne jak się coś dzieje wiec i centralny powinien być połączony ?
To tak nie dziala kolego.... Modul swiatel tak jak i alarm jest jak oddzielne urzadzenie. Prad musi plynac w okreslonym kierunku...To tak jakbys chcial zasilic kompa z 230v przez USB.spalisz modul w najgorszym przypadku. Poza tym kierunkowskaz jest na przekazniku. Kiedy nie swieci zarowka obwod jest rozlaczony.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



okej bd próbował z tym podświetleniem tablicy rejestracyjnej zobaczymy a jak nie to pod rozrusznik

Awatar użytkownika
devtox
Bywalec forum
Posty: 140
Rejestracja: 06/11/2017, 2:54
BMW: 320d n47
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Kontakt:

Post autor: devtox » 01/03/2018, 13:19

Olo2809 pisze:
devtox pisze:
Olo2809 pisze:A gdybym podłączył drugi akumulator pod kierunkowskaz boczny? da się go wyjąć bez problemu jest połączony z alarmem bo mrugają awaryjne jak się coś dzieje wiec i centralny powinien być połączony ?
To tak nie dziala kolego.... Modul swiatel tak jak i alarm jest jak oddzielne urzadzenie. Prad musi plynac w okreslonym kierunku...To tak jakbys chcial zasilic kompa z 230v przez USB.spalisz modul w najgorszym przypadku. Poza tym kierunkowskaz jest na przekazniku. Kiedy nie swieci zarowka obwod jest rozlaczony.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



okej bd próbował z tym podświetleniem tablicy rejestracyjnej zobaczymy a jak nie to pod rozrusznik
Kazda zarowka w zamochodzie jest polaczona z modulem przez przekaznik badz nie... A prad nawet jesli dojdzie do centralki alarmu to od "dupy" strony... Tranzystor i diody uniemozliwia dalszy przeplyw pradu... Ale jak jestes odwazny mozesz sprobowac obalic maja teorie...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 340
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

Post autor: Analogowy13 » 01/03/2018, 21:26

https://youtu.be/DAkh6CU1xYw
Czy e46 różni się od e39?
Przetestuj :D lepsze to niż manewry pod samochodem
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "
Obrazek

Awatar użytkownika
devtox
Bywalec forum
Posty: 140
Rejestracja: 06/11/2017, 2:54
BMW: 320d n47
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Kontakt:

Post autor: devtox » 01/03/2018, 23:24

Analogowy13 pisze:https://youtu.be/DAkh6CU1xYw
Czy e46 różni się od e39?
Przetestuj :D lepsze to niż manewry pod samochodem
No ciekaw jestem rezultatu. W moim mniemaniu nie powinno zadzialac ale moge sie mylic... Czekam az ktos to przetestuje na swoim....

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3744
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 02/03/2018, 0:13

Żadna żarówka prócz halogenów niema przekaźnika.
Alarm to funkcja modułu komfortu i jest zależna od kilku opcji zmienianych kompem w pralce kodowania.
Jeżeli działa z podświetleniem tablicy to zadziała też z kierunkowskazem. Chociaż najbezpieczniej wg mnie będzie się dostać do rozrusznika i tam podłączyć prąd. Tranzystory w lcm, bo to on steruje każda żarówka auta, mogą być delikatne i dopasowane do każdej mocą, a centralny swoje bierze z prądu.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomocna dłoń”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości