BMW e46 N42 316i benzyna ,problem !

Badie46
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwie 18, 12:58
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: Badie46 »

Cześć wszystkim :)

Jestem tutaj nowy dlatego zrobiłem nowy temat , no ale do rzeczy ;)

Mam problem z moją e46 z 2003r. z silnikiem 316i benzyna bez gazu.Problem polega na tym że auto z dnia na dzień zaczęło się dziwnie zachowywać, wyjechałem z osiedla,ujechałem z 1,5km i jak ruszyłem na zielonym świetle to zaczęło mi mocno przerywać i praktycznie nie reagowało na pedał gazu.
Kiedy odpiąłem wtyczkę czujnika wałka mimośrodowego (valvetronica) to wszystko jest ok ale silnik jest w trybie awaryjnym i pali więcej benzyny,ale za to jak wepnę tą wtyczkę to zaczynają się ponownie problemy z nierówną pracą silnika itp.
Pytanie do was :) Czy to bedzie wina tego czujnika wałka mimośrodowego czy czegoś innego ?
Proszę o waszą pomoc bo już mnie cholera bierze z tym

Druga sprawa albo dymi mi na niebiesko zwłaszcza na rozgrzanym silniku i czuć ze spalin spalony olej, wydech w środku cały od oleju. Czy są to uszczelniacze zaworowe ?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Czyli można powiedzieć że prawdopodobnie trafiłeś z diagnozą i znalazłeś usterkę ale warto by teraz podpiąć kompa sprawdzić błędy skasować je i znów pojeździć ponieważ jak odlaczyleś czujnik to błąd i tak został zapamiętany .Jeżeli po jeździe z tymi objawami błąd nadal będzie no to wiadomo o co chodzi.Co do dymienia to pewnie wspomniane uszczelniacze typowa usterka w tym silniku .
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Może być czujnik lub siłownik valvetronica (można spróbować zrobić jego synchronizację), sprawdź błędy. Jeżeli chodzi o drugi problem to rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 5-10 min o przygazuj, jak pojawi się dym to uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Badie46
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwie 18, 12:58
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#4

Post autor: Badie46 »

Dzieki panowie za odpowiedz :)
dGrMaMba
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 21 lut 19, 17:06
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Góra

#5

Post autor: dGrMaMba »

Hej i jak znalazłeś problem? Mam to samo..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”