Bmw e46 m43 1,9 - prośba o pomoc

W tym dziale można oferować swoje usługi z zakresu mechaniki/elektroniki/lakiernictwa/blacharstwa i innych
ODPOWIEDZ
bmwe46de
Posty: 1
Rejestracja: 11/09/2017, 22:42
BMW: e46 m43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Kontakt:

Bmw e46 m43 1,9 - prośba o pomoc

Post autor: bmwe46de » 11/09/2017, 22:53

Serdecznie wszystkich Witam
Jestem tutaj nowy - mimo iż od kilku lat korzystam z porad kolegów związanych z bmw i licznymi usterkami - to jednak i tak pozostaje mi się na wstępie przedstawić.
Mam na imię Rafał , jestem fanem marki Bmw , od zawsze tylko Bmw i Bmw
Posiadam obecnie 3 bmw e46 z silnikami 320i , 328i cabrio i nieszczęsne dla mnie m43 1,9 1999 rok
Wszystkie kupione jakoś okazyjnie za grosze , nie na handel ani żeby się popisać , tylko tak dla siebie do zabawy i z sympatii do marki Bmw
Na lepsze mnie nie stać to zawsze za kilka groszy - jak nadarzyła się okazja
Do rzeczy ......
Mam do Was - Koledzy ogromną prośbę o pomoc , w związku z bmw e46 m43 1,9 - już mi ręce opadają i sam nie wiem w co , w niej ręce włożyć
Kupiłem to bmw dla żony , było po lekkiej stłuczce z prawej strony - myślałem że wszystko będzie pięknie , wszystko szybko się ogarnie i będzie miała dobry samochód za pare groszy. Chciałem żeby miała pewny i dobry samochód , ponieważ jezdzi z dzieckiem więc :
Wymieniłem w samochodzie przednie wahacze , sprężyny , wszystkie gumy , klocki hamulcowe i całą masę innych części .
Wszystko sam robię , ponieważ nie stać mnie na warsztaty i serwisy . Jednak samochód stał ponad pół roku ze względu na moje ciągłe operacje i chemioterapię - cholerny rak - noi wszystko zaczeło wariować . Obecnie wszystko zaczołem składać do kupy . Z wymianą zwykłej kierownicy na trójramienną multifunkcję sobie dzięki Waszej pomocy sam sobie poradziłem - za co Wam Serdecznie Dziękuję .
Jednak mam obecnie takie problemy
Świecą mi się kontrolki ABS i ASC - wiem że o tym było już pełno i temat przerabiany , jednak wolę i tak się skromnie zapytać specjalistów co jest dokładnie grane
Problem powstał przy wymianie tłoczków hamulcowych wraz z gumami , z przodu - prawa strona - guma zle wskoczyła , tłoczek puszczał płyn , o czym nie byłem świadomy , samochód odpaliłem cofnołem do tyłu kilka , spowrotem kilka metrów przód i tak stał . Wyciekł cały płyn po czym na drugi dzień załączyły się kontrolki ABS I ASC
Kupiłem od taki niby przyrząd do kasowania inspekcji w bmw nie drogi
Udało mi się skasować błędy jednak i tak po chwili spowrotem wróciły
teraz wyskakuje mi
93 Engine intervention via CAN
81 ABS / ASC main relay
94 Engine speed via CAN

Czy ktoś może z kolegów pomóc ? Będę Serdecznie Wdzięczny za pomoc .


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3220
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 12/09/2017, 9:58

Możliwe, że posypał się sterownik, przydałyby się zrzuty błędów z inpa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

rafael1983
Posty: 2
Rejestracja: 24/03/2018, 20:11
BMW: E46 m43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: JN50773
Kontakt:

Post autor: rafael1983 » 24/03/2018, 21:58

Kolego sprawdz dokładnie elektrykę a szczególnie w tylnim kole , czy przewód przy klockach jest cały , miałem podobny przypadek , winowajcą był przetarty właśnie ten kabelek

Awatar użytkownika
adamusiek
Moderator
Posty: 3762
Rejestracja: 06/01/2012, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: adamusiek » 24/03/2018, 22:03

Kolego myślę, że po pół roku Twoja rada będzie bezcenna :good:
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomocna dłoń”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości