BMW E39 525D
- Tomos
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 maja 16, 21:59
- BMW: E46 sedan 318i N42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Oleśnica
Witam,
ostatnio w mojej okolicy pojawiła się BMW E39 z 2002 roku z silnikiem 2.5D 163km manual w sedanie sprowadzona z Austrii. Wygląda na prawdę nieźle, przebieg wg licznika to 189k km, wnętrze sprawia rzeczywiście wrażenie tego przebiegu... ale do rzeczy. Jak się sprawuje ten silniczek w tym aucie? Jakie są jego słabe punkty/ rzeczy które się psują po ok 200k km? Ma atrakcyjną cenę 13k już po opłatach, więc się zastanawiam nad zamianą. Wszelkie sugestie mile widziane!
ostatnio w mojej okolicy pojawiła się BMW E39 z 2002 roku z silnikiem 2.5D 163km manual w sedanie sprowadzona z Austrii. Wygląda na prawdę nieźle, przebieg wg licznika to 189k km, wnętrze sprawia rzeczywiście wrażenie tego przebiegu... ale do rzeczy. Jak się sprawuje ten silniczek w tym aucie? Jakie są jego słabe punkty/ rzeczy które się psują po ok 200k km? Ma atrakcyjną cenę 13k już po opłatach, więc się zastanawiam nad zamianą. Wszelkie sugestie mile widziane!
-
- Bywalec forum
- Posty: 137
- Rejestracja: 2 paź 16, 23:25
- BMW: 328
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Pionki
- VIN: EZ48441
Moja sugestia to taka że diesel szczególnie na zachodzie robi średnio 30tys km rocznie. Więc polska norma handlarzy PN189000 to nawet nie patrz. BMW, Audi, Merc, VW szczególnie starsze mają b dobre materiały wnętrza więc zużycia tak nie widać. Sprzedałem rok temu B5 FL z przebiegiem 300 na liczniku ( pewnie z 400 miał realnie ) a wyglądał na 200.
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Witam,
tu podstawowe informacje o aucie. Polecam, ciekawa stronka, są opinie kierowców.
https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-5/e39/sedan/silnik-diesla-525-d-163km-2000-2003/
tu podstawowe informacje o aucie. Polecam, ciekawa stronka, są opinie kierowców.
https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-5/e39/sedan/silnik-diesla-525-d-163km-2000-2003/
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
- Tomos
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 maja 16, 21:59
- BMW: E46 sedan 318i N42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Oleśnica
Strona autocentrum oblatana jednak sprecyzuje bardziej że chodzi mi o kosztowne usterki typu turbo, dwumas, wtryski, trwałość łańcucha rozrządu, usterki typowe dla modelu. Może któryś z forumowiczów ma po prostu doświadczenie z tym silnikiem. Pozdro
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
to bliźniacza konstrukcja do 3.0d
a o 3.0d jest miliard tematów
bardzo dobry silnik, nie mylić z 2.5TDs-em.
jak kupisz zajechany to tak samo jak z 3.0d - można utopić trochę kasy.
mapką idzie podgonić ze 40 koni i 90 niutów więc może jeździć jak dobry 3.0d
co może paść? jakiś wtrysk , turbina itp. jak w każdym dieselu.
dwumasa w e39 jest bardzo wytrzymała i jak jej na dzień dobry nie słychać to nie powinno być problemu
w/w to oczywiście moja opinia
a o 3.0d jest miliard tematów
bardzo dobry silnik, nie mylić z 2.5TDs-em.
jak kupisz zajechany to tak samo jak z 3.0d - można utopić trochę kasy.
mapką idzie podgonić ze 40 koni i 90 niutów więc może jeździć jak dobry 3.0d
co może paść? jakiś wtrysk , turbina itp. jak w każdym dieselu.
dwumasa w e39 jest bardzo wytrzymała i jak jej na dzień dobry nie słychać to nie powinno być problemu
w/w to oczywiście moja opinia
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność