BMW 318i 2002 Zamiana poduszki w kierownicy

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#31

Post autor: wandii »

GUMMISS pisze:
Wyobrażasz sobie sytuacje gdzie auto dostaje strzał z boku, wywalaja kurtyny i napinacza pasów, potem uderza przodem w drzewo i co? Nie ,moze byc tak że nie wystrzela poduszki czołowe bo jest błąd poduszek bocznych i sidesensor. Zawsze wystrzeli to co jest podłączone i sprawne, a poduszka która pokazuje błąd, a jest sprawna to juz inna kwestia, może nie wystrzelić.
No właśnie nie wyobrażam sobie żeby ktoś po wystrzale, w czasie lotu w kierunku drzewa, zdążył wyłączyć auto i włączył ponownie, tak żeby system airbag włączył self test i złapał błąd po pierwszym uderzeniu.

Jest też coś takiego jak klema pirotechniczna, wyobrażasz sobie sytuacje gdzie auto dostaje strzał z boku, wywalaja kurtyny i napinacza pasów, potem uderza przodem w drzewo i co? Klema pirotechniczna odcięła prąd po pierwszym strzale i na drzewie nic już nie wystrzeli :shock:
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#32

Post autor: GUMMISS »

Klema pirotechniczna odcina tylko dopływ prądu że tak powiem nie zabezpieczonego. Każdy układ do którego zasilanie jest przez bezpiecznik działa po wystrzeleniu klemy. Jeżeli klema odcinala by cały prąd to w jakim celu auto ma funkcje crach sensor? Awaryjne się nie włącza bo niema prądu, centralny się nie otworzy bo niema prądu, światła mijania się nie włącza bo niema prądu....... Klema odcina tylko rozrusznik i altek bo to jest ich bezpiecznik. A selftest srs jest wykonywany tylko przy włączeniu stacyjki, natomiast w czasie pracy na bierzaco są monitorowane wszystkie podzespoły.

Tak czy siak, jak pali się kontrolka to wywala to co może wywalić, to co nie jest w stanie wystrzelić nie wystrzeli.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#33

Post autor: wandii »

Teraz to już sam nie wiem, na WDS ani nigdzie na oficjalnych stronach akurat nie jest nic napisane czy błąd poduszki dezaktywuje system, diagnosta i większość opinii jakie słyszałem twierdzi, że tak.
Podaj proszę swoje źródło, chętnie poczytam jak to w końcu jest.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#34

Post autor: GUMMISS »

Nie widzę sensu instalowania systemu, który po najmniejszym uszkodzeniu cały się dezaktywuje. :shock: Poza tym słyszałem opinie że błąd maty powoduje wystrzelenie poduszki niezależnie od obecności pasażera.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#35

Post autor: wandii »

GUMMISS pisze:Nie widzę sensu instalowania systemu, który po najmniejszym uszkodzeniu cały się dezaktywuje. :shock: Poza tym słyszałem opinie że błąd maty powoduje wystrzelenie poduszki niezależnie od obecności pasażera.
System ABS przy najmniejszym uszkodzeniu cały się dezaktywuje wraz z kontrolą trakcji, a też jest to system bezpieczeństwa.
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#36

Post autor: pawlo2404 »

Bardzo ciekawą dyskusja,mam nadzieję panowie że się nie urwie i wszystko będzie wyjaśnione brawo :Bravo:
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#37

Post autor: WKRENTEK77 »

pawlo2404 pisze:Bardzo ciekawą dyskusja,mam nadzieję panowie że się nie urwie i wszystko będzie wyjaśnione brawo :Bravo:
Co nie zmienia faktu wg mnie że jeśli masz poduchę jednonabojową to nową kiere musisz kupić z poduchą jednonabojową i tak samo z dwoma nabojami wtedy masz 100%pewność że system zadziała tak jak powinien i uratuje życie lub zdrowie .A wszystkie przeróbki instalki to dla mnie druciarstwo i igranie ze śmiercią. No chyba że ktoś po takiej operacji miał dzwona i może potwierdzić że wszystko zadziałało jak trzeba .
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#38

Post autor: pawlo2404 »

Fakty ,myślę że ludzie od BMW spędzili wiele godzin ,aby to miało wszystko sens bycia nic nie jest z przypadku ,w Polsce sporo druciarstwa niestety
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#39

Post autor: rafał18 »

zibi_j1 pisze:Nie wywali. Naboje są połączone taśmą poduszek. Sygnał pójdzie na oba naboje i wywalą jeden po drugim. Podłączyłem kilkanaście tych kierownic i wiem o czym mówię... Miałeś to w rękach kuedyś czy tak tylko teoretyzujesz?
Odkopie...

Zibi, mam kiere 1 nabojowa w aucie, kupilem 2 nabojowa. Nie mam dwóch w rękach. Czy musze cos dokupić do montażu?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#40

Post autor: zibi_j1 »

Jeśli nowa kiera ma kabelek od poduszek do taśmy to nie musisz.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Wnętrze”