Błąd wtryskiwacza e46 2.0 150 km

ODPOWIEDZ
Szopan
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 19/01/2012, 19:01
BMW: 320d Touring M-Pakiet Shadow Line
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Kontakt:

Błąd wtryskiwacza e46 2.0 150 km

Post autor: Szopan » 09/11/2017, 19:55

Witam,

Jako,że kupiłem nowe auto, moja e46 postała u znajomych na podwórku 3 miesiące.
Niestety teraz po uruchomieniu silnika (wcześniej wszystko było z autem super, jeździłem nim do końca) klekocze, obroty falują, a auto nie ma mocy.

Udało mi się dzisiaj odpalić inpę i mam następujące błędy:

442C 442C (0202) Injector cyclinder 2_ błąd na stałe (występuje po kasowaniu)
oraz
P0202 Injector Circuit/Open - Cylinder 2 jest, ale nie zawsze. Sprawdzone tylko dzisiaj przed jazdą i po jeździe.

Czy to możliwe, aby "od stania"auta padł wtrysk, skoro wszystko było wcześniej było ok?

Proszę o pomoc, w którym kierunku szukać? Kupić nowy wytrysk i wymienić, czy szukać przyczyn?

Chciałbym sprzedać moją bunię, ale w takim stanie, w jakim ja chciałbym ją kupić :x
Załączniki
ghu_611b-imp11-aug5-1013.jpg


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 10/11/2017, 1:30

W takim stanie możesz wypalić tłok, wymień na sprawny używany, najlepiej z gwarancją rozruchową.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1598
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 10/11/2017, 8:00

A moze najpierw sprawdź kabelki idace do wtrysku
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2085
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 10/11/2017, 11:14

Dokładnie, błąd sugeruje problem z wtyczką/wiązką, zaglądałeś pod maskę?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Szopan
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 19/01/2012, 19:01
BMW: 320d Touring M-Pakiet Shadow Line
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Kontakt:

Post autor: Szopan » 10/11/2017, 12:51

W tym kontekście nie zaglądałem jeszcze.Dzisiaj leje caly dzien wiec nie mam jak.
Sprawdze i wrzucę zdjecia,jak to wyglada.Mechanik ze mnie żaden.
Dzieki za sugestie.

Napisze pozniej,czy cos dojrzałem.


Szopan
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 19/01/2012, 19:01
BMW: 320d Touring M-Pakiet Shadow Line
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Kontakt:

Post autor: Szopan » 10/11/2017, 14:19

Zdjąłem osłonę, poodpinałem te wiązki, pozapinałem i jest ok, jak ręką odjął.
Dziękuję za pomoc.
Załączniki
ghu_611b-imp11-aug5-1013.jpg


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości