Błąd 5DF5 Control unit internal failure
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Witam,
pacjent 330d, przez jakiś czas sporadycznie wyłączało mi wszystkie systemy wspomagające; abs,dsc i trakcję (choinka na desce) Niestety w tym momencie kontrolki świecą się już permanentnie, kasowanie błędów nic nie daje, po odpaleniu silnika choinka na desce :/ Podłączyłem się do kompa i wyskakuje tylko ten 1 błąd, odczyty live data nic specjalnego nie pokazują, kółka kręcą się wszystkie równo, generalnie wszystkie odczyty na zielono. Nie ukrywam, że brak esp ,tc i abs-u w tym aucie fajne nie jest:/ Co mogło paść? Sterownik, pompa? Please help.
pacjent 330d, przez jakiś czas sporadycznie wyłączało mi wszystkie systemy wspomagające; abs,dsc i trakcję (choinka na desce) Niestety w tym momencie kontrolki świecą się już permanentnie, kasowanie błędów nic nie daje, po odpaleniu silnika choinka na desce :/ Podłączyłem się do kompa i wyskakuje tylko ten 1 błąd, odczyty live data nic specjalnego nie pokazują, kółka kręcą się wszystkie równo, generalnie wszystkie odczyty na zielono. Nie ukrywam, że brak esp ,tc i abs-u w tym aucie fajne nie jest:/ Co mogło paść? Sterownik, pompa? Please help.
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Da się to ustrojstwo wymienić bez większych kombinacji typu kodowanie i inne bajery? Rozumiem, że to ten moduł przy pompie hamulcowej?
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Update:
sterownik zakupiłem, w przyszłym tygodniu postaram się go wymienić, niestety wyczytałem, że bez kodowania się nie obejdzie. W związku z tym mam pytanie, czy jest w Krakowie jakaś przyjazna dusza która zna się na kodowaniu i pomogłaby ogarnąć temat w tym zakresie? Soft mam, piwerko dla umilenia czasu też się znajdzie
sterownik zakupiłem, w przyszłym tygodniu postaram się go wymienić, niestety wyczytałem, że bez kodowania się nie obejdzie. W związku z tym mam pytanie, czy jest w Krakowie jakaś przyjazna dusza która zna się na kodowaniu i pomogłaby ogarnąć temat w tym zakresie? Soft mam, piwerko dla umilenia czasu też się znajdzie
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Odkopię trochę temat. Z racji tego,ze błąd raz się pojawiał, raz znikał, a ostatnie pół roku kontrolki świeciły się permanentnie to postanowiłem się za to zabrać. Kupiłem cały moduł ze sterownikiem DSC i pompą. Wymieniłem sam sterownik, odkręcając 2 śruby na samej pompie, sterownik wyszedł ( mało miejsca ale da się) podłączyłem nowy i zniknęła kontrolka ABS, pozostałe 2 świeciły się na żółto (jest lepiej!;). Po przejechaniu kilku metrów zaświeciła się kontrolka ABS-u. Czyli po wymianie sterownika jedyne co się zmieniło to kolor kontrolki ręcznego z czerwonej na żółtą. Po wpięciu się kompem, wyczyszczeniu błędów wyskoczyła niezgodność sterownika z Vinem i błąd 5DF0 pump unit. Błąd control unit już nie występuje. Zakodowałem sterownik w NCS-ie i inpie, choinka na desce zgasła, dla pewności zczytałem jeszcze raz błędy, nic nie pokazało, i uchachany poszedłem do domu. Niestety na następny dzień, po odpaleniu auta i przejechaniu kilku metrów znowu wszystkie kontrolki się zaświeciły (na żółto abs, trakcja i ręczny). Po wpięciu kompa wyskoczył z błąd 5DF0 pump unit. Pytanie czy trzeba coś jeszcze zakodować, skalibrować po wymianie tego sterownika czy pompa do wymiany? Sterownik który podmieniłem był o takich samych numerach, tylko z anglika i z automatu. PLS help
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Dla potomnych jakby to kogoś interesowało, wymiana pompy załatwiła sprawę. Zatarte były szczotki i pompa była martwa. Kontrolki zgasły, abs i trakcja działają.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
-
M43TU 1.9 - błąd wentylatora (108 control electric fan)
autor: isolato » » w Układ chłodzenia i ogrzewania - 2 Odpowiedzi
- 4461 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: isolato
-
-
- 4 Odpowiedzi
- 2544 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Workaholic
-
- 3 Odpowiedzi
- 1354 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 3846 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: meev
-
- 8 Odpowiedzi
- 4236 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Masiukkk
-
- 4 Odpowiedzi
- 2676 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1719 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 2627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blade94
-
- 4 Odpowiedzi
- 2134 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xxfighter
-
- 1 Odpowiedzi
- 1841 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: T0mekk1