Bicie podczas jazdy i hamowania 320d

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
Awatar użytkownika
Szerszeń
Posty: 9
Rejestracja: 20 wrz 17, 21:48
BMW: E46 Compact 320dA M47TUD20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-WA

#11

Post autor: Szerszeń »

Ltetech pisze:czy wybierając tarcze brembo max+klocki brembo będzie to dobry wybór?
Brembo maxy odradzam, mam u siebie i strasznie pylą felgi, porzerają klocki w tępie natychmiastowym, słyszalny charakterystyczny szum/buczenie przy hamowaniu z wyższych prędkości i ich sprawność nie jest jakaś super ekstra.

Tak jak napisał kolega Dzidek90 wytrzymały jakieś 1,5 roku.
Ltetech
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 11 gru 17, 21:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#12

Post autor: Ltetech »

hmm albo zimmerman+klocki ferodo premier co o tym sądzisz?

tarcze trw około 120zł 1szt +klocki trw około 100zł

tarcze zimmerman 140zł+klocki ferodo premier 120zł

którą opcję wybrać?
Awatar użytkownika
Szerszeń
Posty: 9
Rejestracja: 20 wrz 17, 21:48
BMW: E46 Compact 320dA M47TUD20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-WA

#13

Post autor: Szerszeń »

Ltetech pisze:hmm albo zimmerman+klocki ferodo premier co o tym sądzisz?
Dobre połączenie, dosyć twarda tarcza i miękki klocek.
Rozważył bym również komplet Textar'a. Bądź tarcza ATE klocek Textar.
Albo idź w klasykę, komplet ATE i będziesz miał spokój. (miałem u siebie poprzednio i była przytwa). Zachciało mi się wynalazków czyt. Brembo max i żałuję.
Ltetech pisze:hmm albo zimmerman+klocki ferodo premier co o tym sądzisz?

tarcze trw około 120zł 1szt +klocki trw około 100zł

tarcze zimmerman 140zł+klocki ferodo premier 120zł

którą opcję wybrać?
Jeżeli chcesz w tą stronę to Zimmerman i Ferodo. Moim zdaniem lepszy wybór.
I mówisz o gładkich zimmermanach?
Nawiercane lubią pękać.
oloepoczta
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 25 lip 17, 10:03
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#14

Post autor: oloepoczta »

Obstawiam że winne za bicie są krzywe felgi, miałem podobnie, na 4 felgi 3 były lekko jajowate, dosłownie minimalnie i tak samo od 120 biło. Co prawda dały się wyważyć ale dopiero kolejny, w miarę kumaty wulkanizator to zdiagnozował.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Ltetech
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 11 gru 17, 21:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#15

Post autor: Ltetech »

Zauważyłem Panowie dzisiaj dziwną rzecz mianowicie podczas jazdy około 120km/h kierownica lekko drga jesli zwiększam prędkość np do 140,150 to nic nie czuć na kierownicy.Jedynie przy hamowaniu.Ale tutaj też przez pierwsze 3,4 km hamowania nie ma bicia dopiero po dłuższej jezdzie i mocniejszym hamowaniu trzepie mocno kierownicą przy hamowaniu
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#16

Post autor: Dzidek90 »

    Ltetech pisze:Zauważyłem Panowie dzisiaj dziwną rzecz mianowicie podczas jazdy około 120km/h kierownica lekko drga jesli zwiększam prędkość np do 140,150 to nic nie czuć na kierownicy.Jedynie przy hamowaniu.Ale tutaj też przez pierwsze 3,4 km hamowania nie ma bicia dopiero po dłuższej jezdzie i mocniejszym hamowaniu trzepie mocno kierownicą przy hamowaniu
    Opisujesz sytuacje ktora wystepuje u mnie.
    Zaczynamy jazde i zero bicia, po 5-10km podczas jazdy kierownica jakby lekko drgala, przy hamowaniu nie idzie trzymac rak na kierownicy.

    Podnies przod samochodu do gory i zakrec kolem, zobacz gdzie ociera klocek/slychac szuranie.

    Na 99% krzywe tarcze, to samo jest u mnie.
    BMW
    Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
    Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
    Jedyna marka która ma dusze,
    Na inne auto juz się nie skuszę.
    Ltetech
    Bywalec forum
    Posty: 11
    Rejestracja: 11 gru 17, 21:10
    BMW: E46
    Rok produkcji: 2004
    Państwo: Polska
    Województwo: świętokrzyskie
    Miasto: Kielce

    #17

    Post autor: Ltetech »

    Ok zamówiłem zimmermany+klocki ate. Złożę i dam znać :)
    Awatar użytkownika
    scghost
    Bywalec forum
    Posty: 7206
    Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
    BMW: 320i
    Rok produkcji: 2000
    Państwo: Polska
    Województwo: małopolskie
    Miasto: Krakow
    VIN: CF26066
    Lokalizacja: Kraków

    #18

    Post autor: scghost »

    jezeli sam sobie skladasz, to mzoe warto zainwestowac w sprzet do sprawdzania bicia
    Obrazek
    Moja zabawka :)
    Moje youtuby -> -=klik=-
    Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
    Ltetech
    Bywalec forum
    Posty: 11
    Rejestracja: 11 gru 17, 21:10
    BMW: E46
    Rok produkcji: 2004
    Państwo: Polska
    Województwo: świętokrzyskie
    Miasto: Kielce

    #19

    Post autor: Ltetech »

    niestety nie posiadam takiego sprzętu i w okolicy też mechanicy nie mają :) na ryzyko trzeba założyć
    Awatar użytkownika
    maniek21112
    Specjalista
    Posty: 10306
    Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
    BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
    Rok produkcji: 2003
    Państwo: Polska
    Województwo: dolnośląskie
    Miasto: Świdnica_Wrocław

    #20

    Post autor: maniek21112 »

    Zwykły czujnik i statyw kupisz w cenie klocków, więc mocno bym się zastanowił, komplet już jest sporo droższy i szkoda znowu za chwilę wymieniać :wink:
    Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
    328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
    540ia black-sapphire metalic
    740IL island-green
    730I V8 orient-blau
    Napisz odpowiedź
    • Podobne tematy
      Odpowiedzi
      Odsłony
      Ostatnia aktywność

    Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”