Bardzo Dziwny problem z rozpalaniem!! Prosze o pomoc !!
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 3 maja 10, 21:21
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszow
Witam, posiadam BMW E46 z 2002 roku 2.0 disel 150 koni. Dzisiaj jechalem w trase zatankowalem 40 litrow ropy BP ULTIMATE (nigdy wczesniej jej nie tankowałem, zawsze lalem normalna rope) po przejechaniu okolo 200km zatrzymalem sie na jakies 2 godzinki po tym czasie wsiadam do auta i nie moge go zapalic krece i krece i nic, czasem zalapie na 1 sekunde i gasnie tak jak by pprostu nie bylo paliwa. Po 10 minutach krecenia zapalil, przejechalem znowu 200 km i po doslownie 30 minutach wsiadam do auta znowu to samo. Nie wiem jak bedzie jutro. Ale czy moze mi ktoos podpowiedziec co to moze byc, poniewaz wybieram si do mechanika i oni zaczna wymieniac wszystko pokolei i oczywiscie bede za to placiil a problem moze pojawiac sie znowu. dodam jeszcze ze w zimie podczas duzych mrozow mialem podobny problem tylko wtedy na drugi dzien jak temperatura podskoczyla to zapalil. Filtr paliwa wymienialem jakies 6 tys km temu ( w pazdzierniku)
Zalej do pelna to samo paliwo co wczesniej lales,no chyba ze ci sie wszystko pozatykalo jakims dziadostwem
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 3 maja 10, 21:21
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszow
Sprawdzilem juz dokładnie kiedy nie chce palic. Okazalo sie ze wprowadziłem was w blad za co przepraszam bo to nie wina paliwa . Teraz po przejechaniu jakiego kolwiek dystansu gasze auto i juz go nie moge rozpalic. rano pali bez problemu ale jak sie zagrzeje to krece i krece czasem zalapie na 2 sekundy i gasnie. Jestem aktualnie w rzeszowie jesli ktos mial by komputer to bardzo bym prosił o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Dodam jeszcze ze wpinałem juz go pod kompa w serwisie BOSCHA w rzeszowie i tam pokazalo bład " NISKIE CIŚNIENIE MAGISTRALI" mechanicy w BOSCHU powiedzieli ze to prawdopodobnie wtrysk ale za diagnoze silnika chca 350 zl i jesli okaze sie ze to wtrysk to dodatkowo za sprawdzenie kazdnego z 4 wtryskow 70 zl czyli razem 630zl za sama diagnoze Dla mnie jest to zdecydowanie za duzo. Myslicie ze to moga byc wtryski??
- Greg 318
- Bywalec forum
- Posty: 310
- Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
- BMW: e46/318 e30/1987r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Cork
nie chcesz placic za diagnoze i spodziewasz sie rozwiazania problemu na odleglosc ??
brak cisnienia na listwie mozy byc spowodoawany przez
wtryskiwacze (nalezy wykonac probe szczelnosci na przelew)
male cisnienie postronie niskiej
regulator cisnienia na listwie
czujnik cisnienia na listwie
uszkodzona pompa paliwa wys cisnienia
najbardziej prawdopodobne sa wtryskiawcze.
Tak wiec trzeba przeprowadzic cala diagnostyke ( za co 350 zł nie wydaje sie kwota wygorowana) , chyba ze ktos lubi na " chybił - trafił"
brak cisnienia na listwie mozy byc spowodoawany przez
wtryskiwacze (nalezy wykonac probe szczelnosci na przelew)
male cisnienie postronie niskiej
regulator cisnienia na listwie
czujnik cisnienia na listwie
uszkodzona pompa paliwa wys cisnienia
najbardziej prawdopodobne sa wtryskiawcze.
Tak wiec trzeba przeprowadzic cala diagnostyke ( za co 350 zł nie wydaje sie kwota wygorowana) , chyba ze ktos lubi na " chybił - trafił"
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1446 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 1793 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xlc
-
- 4 Odpowiedzi
- 1207 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 705 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: resqes
-
- 6 Odpowiedzi
- 1339 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Analogowy13
-
- 1 Odpowiedzi
- 1179 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 17 Odpowiedzi
- 4891 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 10 Odpowiedzi
- 8097 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 23 Odpowiedzi
- 5360 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Muadib
-
- 4 Odpowiedzi
- 2017 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pejta24