proponuje zrobić tak....
Jedz do jakiegoś znajomego mechanika niech sprawdzi czy na maglu jest luz, tylko na włączonym silniku
jeśli będzie słychać stuki przy energicznym ruszaniu kierownicą ( lewo <=> prawo )
Niech chwyci listwę i dociśnie ją do obudowy, albo do góry, wtedy stuki powinny ustać i będziesz miał wszystko jasne
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
okazały się końcówki drążków no i chyba te oponki jakieś miękkie bo smigam teraz na 2.8 / 3.2 i jest git nic się nie stanie jak bede jeżdzić na takim wysokim ciśnieniu ?
nie no zbiłem do 2.4 i 2.8 bo kamień straszny
chociaż mam jeszcze jedno ale co do zbieżności. zobaczycie na oś przednia > zbieżność czy tam aby nie ma za dużej rozbieżności ?