ATE czy TRW???

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Jak widać zdania są podzielone :wink: słyszałem już taką opinię, że do pd powinny być zwykłe klocki, kolejna była taka, że pd i ceramic sprawdzają się więc taki zestaw zamontowałem, pylenie zauważalnie mniejsze a skuteczność hamowania wyższa, szczególnie ważne, że nie spada po kilku hamowaniach z wyższych prędkości.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#12

Post autor: Rudeboy »

OK koniec dylematu... kupiłem komplet TRW bo jakoś podobno polecana a cenowo 300 zł tańszy niż ATE z Power Discami... jutro montaż tak że będę wiedział czy podjąłem słuszną decyzję :)
rantinont
Posty: 9
Rejestracja: 19 maja 17, 11:24
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#13

Post autor: rantinont »

Bardzo dobra decyzja :) TRW robi robotę, daj znać jak ci się sprawują
Napisz odpowiedź

Wróć do „Układ hamulcowy”