ATE czy TRW???
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10338
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak widać zdania są podzielone słyszałem już taką opinię, że do pd powinny być zwykłe klocki, kolejna była taka, że pd i ceramic sprawdzają się więc taki zestaw zamontowałem, pylenie zauważalnie mniejsze a skuteczność hamowania wyższa, szczególnie ważne, że nie spada po kilku hamowaniach z wyższych prędkości.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Rudeboy
- Bywalec forum
- Posty: 149
- Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
- BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: fz52793
OK koniec dylematu... kupiłem komplet TRW bo jakoś podobno polecana a cenowo 300 zł tańszy niż ATE z Power Discami... jutro montaż tak że będę wiedział czy podjąłem słuszną decyzję