ATE czy TRW???

Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#1

Post autor: Rudeboy »

Witajcie, Jak w temacie muszę na biegu zmienić tarcze klocki ( jeżdżę z włączoną kontrolką od klocków już 2 miechy ale czekam żeby wymienić wszystko za jednym zamachem..) Wciąż rozkminiam czy kupić zestaw ATE (względnie z power discami na przód) czy TRW...

TRW polecał mi szwagier - i wiadomo są trochę tańsze ;)
ATE z kolei jest w oryginale montowane no i ma te nacinane - podobno lepsze tarcze...
Co byście polecali?
Czy do tarcz ATE PD obowiązkowo ceramiczne klocki? Bo niektórzy sprzedawcy wystawiają PD ze zwykłymi klockami ATE..

Dzięki za szybkie odp!!! Bo zamierzam kupić do soboty zestaw jakiś :D
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

textar ;)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#3

Post autor: Rudeboy »

a coś więcej możesz powiedzieć o tym textarze?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

A ja Was zaskoczę...
Sprawdźcie sobie firmę FREMAX
Cenowo jest bardzo dobrze, jakościowo również... Montowałem kilka zestawów i jak na razie wszystko pięknie...
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Ate PD + ate ceramic śmiało mogę polecić, na tyle mam zwykły zestaw ate, żadnych wibracji a hamowanie na wysokim poziomie. Wcześniej miałem tarcze jurid i klocki texar, też bez uwag i same plusy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#6

Post autor: Krzysiek669 »

Podobno ATE PD + klocki ceramic nie powinno się montować, poprostu do tarcz nacinanych takie klocki się nie nadają, do nawiercamych jak najbardziej tak. Miałem ATE PD + zwykłe klocki ATE i niestety pyliły...teraz mam zimmermann sport + klocki textar epad i jest przepaść, pylenie minimalne.
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#7

Post autor: Analogowy13 »

Krzysiek669 pisze:Podobno ATE PD + klocki ceramic nie powinno się montować, poprostu do tarcz nacinanych takie klocki się nie nadają, do nawiercamych jak najbardziej tak. Miałem ATE PD + zwykłe klocki ATE i niestety pyliły...teraz mam zimmermann sport + klocki textar epad i jest przepaść, pylenie minimalne.
A jak z hamowaniem?
Kiedyś pan w motoryzacyjnym mi powiedział że jak klocki nie pylą to słabiej hamują bo są tzw twarde ?
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#8

Post autor: piotrek1474 »

Mam te same klocki co Krzysiek tylko że z gładkimi tarczami Zimmermann. Hamują bardzo dobrze. Wcześniej miałem ori hamulce i wg mnie żadnej różnicy nie widać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#9

Post autor: Krzysiek669 »

Hamują i to bardzo dobrze, klocek ma inny skład i stąd nie pyli tak. Pana w motoryzacyjnym mogłeś zapytać czy w takim układzie jeśli samochód nie kopci to znaczy, że nie jedzie ? 8)
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#10

Post autor: Rudeboy »

hehe spoko czyli do ATE PD zwykłe czy ceramiczne w końcu??? Na pylenie i tak nie zwracam uwagi bo przy czarnej feldze każdy klocek zostawia taki "przykurzony" nalot ;)
Napisz odpowiedź

Wróć do „Układ hamulcowy”