330dA czy przepływka jest walnięta?

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Wszystko wygląda ok, zaglądałeś do kolektora jak wyglądają klapki? Może coś ze skrzynią? Masz jakieś objawy z nią związane?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Grisza66
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 19 cze 17, 19:05
BMW: 330dA
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ustrzyki Dolne

#12

Post autor: Grisza66 »

maniek21112 pisze:Wszystko wygląda ok, zaglądałeś do kolektora jak wyglądają klapki? Może coś ze skrzynią? Masz jakieś objawy z nią związane?
Klapki zaślepione skrzynia była niedawno regenerowana czasami dzieje się tak że zmienia bieg na niższych obrotach czasami na wyższych ale to mi się wydaje jakby dostawała info z komputera silnika dlatego trochę miesza bo to jest cały czas związane z brakiem mocy i nierównym jej oddawaniem możliwe że to ze skrzynią jest związane nie wiem podjadę do gościa ale już byłem i mówił że wg niego to wina silnika i pierdolił żeby ze mną rozmawiać o skrzyni musiałby auto wstawić do aso oni musieliby stwierdzić że z silnikiem wszystko ok i dopiero on się zabierze za skrzynie bo on potestował skrzynie i wg niego to wina silnika może skrzynia nie wiem skanowałem błędy inpą i wyskakuje mi tylko sterownik świec żadne inne moduły nie pokazują błędów nie wiem jakie jeszcze testy mogę porobić żeby się nie pchać w tysiące wydatków może dolot pierdoli musze przepatrzeć węże jak coś ci przyjdzie do głowy to pisz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Na filmie nie ma żadnych nieprawidłowości, pokaż jeszcze korekcje na rozgrzanym silniku, możesz też nagrać je podczas jazdy, może coś będzie widać. Jak tu wszystko będzie ok to możesz skasować adaptację skrzyni i przyuczyć ja na nowo.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Grisza66
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 19 cze 17, 19:05
BMW: 330dA
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ustrzyki Dolne

#14

Post autor: Grisza66 »

maniek21112 pisze:Na filmie nie ma żadnych nieprawidłowości, pokaż jeszcze korekcje na rozgrzanym silniku, możesz też nagrać je podczas jazdy, może coś będzie widać. Jak tu wszystko będzie ok to możesz skasować adaptację skrzyni i przyuczyć ja na nowo.
Witam!
Link do filmiku z korekcjami na ciepłym.
https://youtu.be/A3EukW_ilps

Odnośnie tych adaptacji to czy masz może jakąś instrukcję żeby nauczyć ją na nowo po wykasowaniu??? Sprawdzałem i mam teraz 4 adaptacje zapisane i czytałem troche po forum jedni nie zalecają tego robić inni wręcz przeciwnie ja bym z chęcią je wykasował tylko że nie wiem jak poprawnie przeprowadzić naukę.
Dzięki pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Korekcje niezłe. Znajdź jakąś luźniejszą drogę aby rozpędzić się do ostatniego biegu a później wyhamować do 0. Kasujesz, ruszasz jednostajnie, tak aby użyć każdego biegu po kolei, później tak zwalniasz aby skrzynia redukowała po kolei. Operacja do powtórzenia kilkakrotnie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Grisza66
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 19 cze 17, 19:05
BMW: 330dA
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ustrzyki Dolne

#16

Post autor: Grisza66 »

maniek21112 pisze:Korekcje niezłe. Znajdź jakąś luźniejszą drogę aby rozpędzić się do ostatniego biegu a później wyhamować do 0. Kasujesz, ruszasz jednostajnie, tak aby użyć każdego biegu po kolei, później tak zwalniasz aby skrzynia redukowała po kolei. Operacja do powtórzenia kilkakrotnie.
Dzięki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”