330cd 300km+ Wibracje przy przyśpieszaniu

ODPOWIEDZ
Przemekxdxdxd
Posty: 6
Rejestracja: 26/10/2018, 9:17
BMW: e46 330cd
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieliczka
Kontakt:

330cd 300km+ Wibracje przy przyśpieszaniu

Post autor: Przemekxdxdxd » 26/10/2018, 9:25

Cześć, przy klepnięciu gazu w podłogę na 4 5 6 biegu między 2200-2500 obrotów pojawiają się wibracje z tyłu auta, które są przenoszone na całą budę. Wał wyważany, podmieniany dyfer, przeguby łączniki elastyczne podpora wału wszystko nowe, felgi sprawdzane wyważane, cała zawiecha okej, gumy tuleje wszystko nowe. Czy ktoś uporał się z takim problemem?

Ps. 330cd kopnnięte na 300+ 630nm :lol: :on:


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3437
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 26/10/2018, 12:23

Wstaw wykres, może za dużo niutona na niskich obrotach. Dwumasa też może się odzywać w podobny sposób.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Przemekxdxdxd
Posty: 6
Rejestracja: 26/10/2018, 9:17
BMW: e46 330cd
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Przemekxdxdxd » 26/10/2018, 14:30

W załączniku wykres
Dwumas również nowy z sachsa
Załączniki
43389629_767793106897644_3411887449750634496_n (1).jpg

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3437
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 26/10/2018, 19:02

Niby nieszczególnie nisko jest max moment, ale to już spore wartości w porównaniu do serii, ponad 50% przyrostu. Jakiej firmy podpora wału? Podejrzewam, że jak zejdziesz na jakieś 580 nm to problem nie istniałby.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Przemekxdxdxd
Posty: 6
Rejestracja: 26/10/2018, 9:17
BMW: e46 330cd
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Przemekxdxdxd » 26/10/2018, 21:26

W dół? A co to znaczy? :D przed koretką programu miałem 550nm i było to samo, planuje zmienić wtryski i jeszcze trochę wygrzebać z tego motoru, są mocniejsze sztuki, które jeżdżą i nie wierzę, że nie ma to rady. Podpora jest ori.


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3437
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 26/10/2018, 23:43

Oczywiście, że są mocniejsze, ale nie każde auto jest takie samo, znam kilka przypadków ucinania momentu właśnie przez drgania, których nie dało się zlikwidować. Ale skoro przy 550 było to samo to może warto zainteresować się krzyżakami na wale, ktoś od wyważania mógł to źle zweryfikować.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości