328 jakie przełożenia

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
topasblau
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 3 lis 15, 21:12
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Grudziadz

#1

Post autor: topasblau »

Witam
Mam takie pytanie z jakim przełożeniem kupic dyfer do mojej e46 2.8 chodzi mi o to żeby miec taki dyfer z 100% szpera w garażu a jak bedzie chec do poszalenia zmieniam dyfer i jade upalać :guma: a seryjny zostanie do codziennej jazdy :D na poczatku chciałem pospawac seryjny ale drugi bieg jest za długi i wolałbym cos krótszego tylko nw jak bardzo :unknown: no i jeszcze zostaje problem z malymi i duzymi (glowami) bo nie orientuje sie czy pasują bez żadnych przeróbek ;) Slyszałem tez ze przekładaja całe srodki od innych modeli ale nic wiecej o tym nw :/ Nie mam zamiaru jezdzic po torach czy brac udzial w zawodach po prostu ma sprawiac mi jeszcze wiecej przyjemnosci z jazdy natomiast szpery LSD sa bardzo drogie a zeby bokiem pojezdzic bez szpery to troche trzeba sie jednak natrudzić :no: Prosze o wyrozumialość jestem nowym użytkownikiem forum :wink:
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#2

Post autor: Gixer010 »

Wypadało by się najpierw przywitać w odpowiednim dziale, taka podpowiedź.
Co do dyfra to ja po swapie jeszcze nie zmieniłem dyfra i siedzi od 318i, biegi są dość krótkie i z dwójki łatwo nawet z gazu wyłapać boka :P
Mam M52TUB25 170km.
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#3

Post autor: konrados94 »

ori masz 2.93 to szukaj czegoś odrobine dłuższego np 3.15/ 3.23, ważne żeby była to duża głowa, też chciałęm zostawić swoj od 318 ale poczytałem troche i większość ludzi po jakims czasie konczy te dyfry przy większych silnikach tymbardziej b28 gdzie już troche Nm jest
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#4

Post autor: rafał18 »

topasblau pisze:chodzi mi o to żeby miec taki dyfer z 100% szpera w garażu a jak bedzie chec do poszalenia zmieniam dyfer i jade upalać:
:ROFL: i 3h kręcenia przed upalaniem, ile razy tak zrobisz raz albo dwa ;)
topasblau
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 3 lis 15, 21:12
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Grudziadz

#5

Post autor: topasblau »

3h? :P Nie no przesadziles Nigdy nie jezdzilem ze szpera 100% takze nw jak to jest jezeli nie bedzie strasznie ... to zostanie do daily :D a hałasujacy dyfer np przy 60km/h po zespawaniu przestanie halasować czy dalej bedzie go slychac ?
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#6

Post autor: konrados94 »

zależy co hałasuje, jak satelity to przestanie hałasować, jak wieniec z kołem atakującym to dalej bedzie.
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#7

Post autor: rafał18 »

A w ile czasu wymienisz dyfer? Na pewno nie w 15 czy 20min
topasblau
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 3 lis 15, 21:12
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Grudziadz

#8

Post autor: topasblau »

nie 15 ale jak mam dobrze wyposażony garaż (kanał podnosniki itp) to mysle ze szybciej mi to pojdzie niz 3h
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”