328 Czy dawać przelot?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Kwiato
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23/04/2017, 1:40
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Maków Mazowiecki
Kontakt:

328 Czy dawać przelot?

Post autor: Kwiato » 25/06/2017, 3:15

Siema. Posiadam E46 328. W silniku siedzi:
- Wałki i wtryski od 3,0
- Stożek + dolot zimnego powietrza (Robić przegrodę od silnika?)
- Wycięty wydech środkowy + końcowy przelot (podobno Eissenman)
- Przerobiona pompa oleju + przesunięte odcięcie
- Wywalone sądy i zrobiona mapa na sztywno
I tu nasuwa się pytanie. Na jednym garze jest wypalony zawór i nie trzyma kompresji. Niedługo robię kompletny remont całej główki. Silnik będzie robiony na igłę, Vanosy itp. Planuję podpiąć dwie sondy sterujące i według nich robić mapę. Teraz silnik lekko faluje na wolnych i trzęsie. Ma także lekkie przycięcie przy 4 tyś.
Opłaca się wywalić katalizatory i wyspawać cały kolektor z kwasówki? Oczywiście miejsce na sądy by było zrobione.


Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1663
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 28/06/2017, 13:44

Tak z ciekawosci co Ci dały wałki i wtryski z 3.0i?
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:

Kwiato
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23/04/2017, 1:40
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kwiato » 28/06/2017, 16:59

Taka już kupiłem, obecnie z wypalonym zaworem, jeden gar nie trzyma kompresji, wyszło 214 koni i 275Nm

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1663
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 28/06/2017, 17:48

A kolektor dolotowy seria?
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:

Kwiato
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23/04/2017, 1:40
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kwiato » 28/06/2017, 20:07

Tak, jedynie dolot od filtra do przepustnicy z nierdzewki i stożek/
To Spawać kolektory bez katów czy nie? :D


Bemben
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 17/10/2013, 7:46
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
Gadu-Gadu: 3200179
VIN: jt66708
Kontakt:

Post autor: Bemben » 19/07/2017, 7:20

Zaloz kolektory z m52.

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1280
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 19/07/2017, 19:32

Bemben pisze:Zaloz kolektory z m52.
pisz konkrety...
toż on ma m52 tylko b28 a chodzi ci o kolektor z m52b30 :)

mariryb
Specjalista
Posty: 5656
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 19/07/2017, 20:08

Nie ma silnika m52b30.
Koledze na pewno chodziło o kolektory z m52 z e36 gdzie nie ma katalizatorow.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1280
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 25/07/2017, 20:32

z rozpędu napisałem - chodziło o kolektor z m54b30

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1663
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 25/07/2017, 22:34

yampik pisze:
Bemben pisze:Zaloz kolektory z m52.
pisz konkrety...
toż on ma m52 tylko b28 a chodzi ci o kolektor z m52b30 :)
Nie o ten kolektor chodzi
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:


ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości