320i 150KM muli na zimnym, błędy

Bubas83
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 17, 20:55
BMW: 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno

#1

Post autor: Bubas83 »

Witam. Objawy to: muli na zimnym silniku i ciężko się wkręca powyżej 1500 obr/min. Zauważalne jest jeszcze skakanie obotów. Wszystko mija, kiedy wskazówka temperatury zejdzie z niebieskiego pola. Później wkręca się normalnie, tylko zauważalne jest delikatne kołysanie budą na postoju. Brat mi podpiął pod kompa i wyskoczyły takie błędy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wymieniłem odmę z wężykami i świece i nie pomogło. Dolot sprawdzony i szczelny. Pomoże ktoś zinterpretować te błędy, żeby dojść co jest przyczyną? Z góry dzięki, pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#2

Post autor: Szczurson »

U mnie zdjęcia nie działają.

EDIT:
Dobra, ręczną metodą udało mi się je otworzyć. Masz sporo błędów sond lambda (sprawdź czy wtyczki i kable do nich są całe). Do tego gdzieś tam chyba widziałem błąd czujnika położenia wałka o ile się nie mylę. Błędy były kiedyś kasowane?
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Letold
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 24 lis 16, 13:03
BMW: e46 320i m52tu
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#3

Post autor: Letold »

Skasuj błędy, później odpal na zimnym silniku i powinien pojawić się błąd odpowiedzialny za spadek mocy, był błąd wałka ale wydechowy nie jestem pewny czy ten czujnik daje takie efekty, bardziej bym lambdy obstawiał.
Obrazek320i lpg m52tu automat
Bubas83
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 17, 20:55
BMW: 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno

#4

Post autor: Bubas83 »

Błędy były kasowane przed wymianą odmy. Wtedy było ich mniej i dotyczyły tylko sond lambda. Ale widziałem że rurka od odmy była pęknięta i świece stare więc zacząłem od tego. Po wymianie były błędy te co wstawiłem i zostały skasowane. Podłączę jeszcze raz i dam znać co wyszło. Kabli od sond nie mam jak sprawdzić bo nie mam kanału, muszę gdzieś podjechać do kogoś na kanał. Dzięki za pomoc
HaKa Radom
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 3 mar 17, 15:29
BMW: E-46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#5

Post autor: HaKa Radom »

miałem te same objawy u siebie, i powymianiałem czujnik położenia wału i wałka rozrządu, z tym że tylko i wyłącznie oryginał nie żaden zamiennik bo stracisz podwójnie, zamienniki podziałają miesiac może 3 i bedziesz powtarzał wszystko od początku, przerabiałem bo chciałem zaoszczędzić ;)
MrMonza
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 9 lis 15, 22:21
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#6

Post autor: MrMonza »

Mam to samo u siebie w M52B25 mam bledy 202 203 227 228, nadal nie moge sie z tym uporać, jak jest auto zimne nie ma wogole mocy, tylko przekroczy niebieskie pole i jest ok, wypadaja mi zaplony tylko na 4 5 6 cyl nigdy na 1 2 3, wymienialem przeplywke na nowa firmy VDO nic nie pomoglo, nieszczelności nie mam bo sprawdzalem wszedzie, znajomy mechanik mowil mi ze to moze miec związek z DISA albo sondy obie padły , ja nadal jestem w kropce jak uda Ci sie coś u siebie zdiagnozować daj znać
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#7

Post autor: Szczurson »

Cylindry 4, 5 i 6 to bank 2, więc będzie to coś co odpowiada za regulację na nich. Prawdopodobnie sonda.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”