320d znikła moc podczas jazdy na autostradzie

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#41

Post autor: maniek21112 »

Stachu mam dość :poklon:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#42

Post autor: KeniT8 »

Maniek nie wiem o co CI chodzi.Chce się po prostu dowiedzieć czy tak ma być czy nie
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#43

Post autor: KeniT8 »

Nastawnik turbiny przysłali mi nie ten sam tylko zrobili klon.Elektronika z innego a dane wgrane z mojego i to samo


poskładałem uruchomiłem wszystko :cry2: ten nastawnik przyszedł ich no i co :cry2: przegoniłem 2x po 190km/h cisza i znów jade daje but i już przy 140km/h air charge pressure na komputerze :cry:
a w teście disa air mas system dostałem takie coś :

https://zapodaj.net/3ad2fb08d98de.jpg.html

o co kaman z tym błędem? a tutaj live data robiony

https://www.youtube.com/watch?v=UtaDOPa7m5s&feature=youtu.be

z początku przy bucie over bost był 2600 po czym zbijał do 2499 a jak przegoniłem 4,5 razy po 180km/h to już overbost był 3000 i nie spadał tylko jak cisnąłem nadal był..

co się dzieje wreszcie :(

1.Kolektor wyczyściłem+nowe uszczelki+nowe zaślepki kolektora
2.Egr na błysk kupiony drugi dla podmiany czy mój zawór(membrana) nie uszkodzona
3.Elektrozaworek sterujący praca egr nowy pierburga za 300zł
4.Wiązka od elektrozaworka do DDE sprawdzona
5.Wgrany od nowa soft do silnika ''refresh'' do DDE (przez winkfp) ten sam bo najnowszy miałem ale mówię zrobie refresh bo ostatnio wgrywał ktoś w 2011r
6.Zakodowane poprawnie wtryski.
7.Na rozgrzanym silniku po wyłączeniu zrobiony reset sondy lambda+przepływomierza
8.Czujnik za kolektorem sprawdzony sprawny.Otwór nie zalepiony bo wyczyściłem cały kolektor
9.Zrobione synchro z EWS przez disa
auto traci moc jak przegoniłem z 5x pod rząd do 190km/h i potem już moc traci co chwila nawet przy 120km/h jak ostygnie znów można lecieć do 190km....
tabalug1987
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 19, 7:17
BMW: E83
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#44

Post autor: tabalug1987 »

KeniT8 rozwiązałeś ten problem?
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#45

Post autor: KeniT8 »

Witaj tak.Okazała się ze zmienna geometria była zapieczona.Wymiana zmiennej geometri na nową 400zł + regeneracja sterownika 370zł
tabalug1987
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 19, 7:17
BMW: E83
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#46

Post autor: tabalug1987 »

Dzięki, turbine regenerowałeś wysyłkowo czy gdzie na miejscu?
Nitromax
Posty: 4
Rejestracja: 4 sty 19, 15:09
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: STW

#47

Post autor: Nitromax »

tabalug1987 pisze: 16 sty 19, 12:30 Dzięki, turbine regenerowałeś wysyłkowo czy gdzie na miejscu?
Dobre pytanie i do tego gdzie regenerowałeś, bo sama nie wiem gdzie odesłać swoją. Ja znalazłam coś takiego https://www.regeneracja-turbosprezarek.pl/aktualnosci/turbo-serwis-warszawa-serwis-turbosprezarek-warszawa-turbo-servis-warszawa-opinie może jakie opinie, ktoś regenerował tam?
Ostatnio zmieniony 6 lut 19, 12:47 przez Nitromax, łącznie zmieniany 1 raz.
Beige
Posty: 6
Rejestracja: 4 sty 19, 15:06
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Tychowo

#48

Post autor: Beige »

Ja regenerowałam swoją turbinę, jestem mega zadowolona, mogę polecić ten serwis każdemu, jak ktoś chce to na priv :)
tabalug1987
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 19, 7:17
BMW: E83
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#49

Post autor: tabalug1987 »

Witam, jestem po regeneracji turbiny, czyszczeniu kolektora, wywaleniu klapek. Podczas przyśpieszania kiedy gaz jest w podłodze od 3 biegu w górę kiedy obryty są na poziomie około 3500 auto łapie takiego około 1 sekundowego muła i dalej już normalnie przyśpiesza. Na biegu jałowym - obroty około 800 INPA pokazuje wysoką wartość air-mass, dlaczego żądana wartośc również jest taka wysoka?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/bd5f04cccb976323
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#50

Post autor: maniek21112 »

To jest problem z programem, spróbuj zaktualizować sp daten. Na przyszłość rób screen'y a nie tak niewyraźne zdjęcia, dodatkowo to sprawdza się pod obciążeniem podczas jazdy, 4 bieg, gaz w podłogę bez odpuszczania od 2000 rpm. Oczywiście nagrane programem a nie z ręki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”