320d znikła moc podczas jazdy na autostradzie
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Przypomniało mi się jak w robocie mechanik mówił że wbrew ogólnemu przekonaniu, smar na łożyska szkodzi ! [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Witam sterownik wrócił teraz póki co cisza jest zrobiłem live data i martwi mnie trochę przeładowanie.Na drugim biegu but do końca to wyskoczyło raz tylko mi tak jak na zdjęciu
https://zapodaj.net/3b4deaf728f4d.jpg.html
na trzecim biegu but do końca to wychodzi około 2525/2530 a czwarty i piąty bieg to już około 2430 gdzie komputer oczekuje 2399
tutaj live data
https://www.youtube.com/watch?v=HNyHTodxuJk&feature=youtu.be
auto dobrze jedzie.Przy bucie puści dymka bo widać.Rozpędziłem dwa razy do 190 i idzie dobrze to nie wiem czy jest sens szukać i grzebać dalej
Mańku co sądzisz o tym ?
Nacieszyłem się autem rozpędziłem auto do 180km/h i nagle na komputerze błąd air charge controller... potem jeszcze 3 razy wyskoczył a na końcu jadąc 30km/h auto nie miało siły się rozpędzić.. i przy 180km/h na 6 biegu komputer oczekiwał około 2400z tego co pamiętam a dostawał 3000!
Pomóżcie tutaj błędy jakie wyskoczyły
https://zapodaj.net/4a26dc7619810.jpg.html
https://zapodaj.net/5410a9c12054e.jpg.html
potem dodam live data bo to duży plik ale wiem,że na 6 biegu przy 170km/180km/h 2 razy było 3000! po prawej stronie a tu gdzie komputer oczekuje było 2400...
i but na drugim biegu i nagle co było 2550 maks to polecialo do 2800...
https://zapodaj.net/3b4deaf728f4d.jpg.html
na trzecim biegu but do końca to wychodzi około 2525/2530 a czwarty i piąty bieg to już około 2430 gdzie komputer oczekuje 2399
tutaj live data
https://www.youtube.com/watch?v=HNyHTodxuJk&feature=youtu.be
auto dobrze jedzie.Przy bucie puści dymka bo widać.Rozpędziłem dwa razy do 190 i idzie dobrze to nie wiem czy jest sens szukać i grzebać dalej
Mańku co sądzisz o tym ?
Nacieszyłem się autem rozpędziłem auto do 180km/h i nagle na komputerze błąd air charge controller... potem jeszcze 3 razy wyskoczył a na końcu jadąc 30km/h auto nie miało siły się rozpędzić.. i przy 180km/h na 6 biegu komputer oczekiwał około 2400z tego co pamiętam a dostawał 3000!
Pomóżcie tutaj błędy jakie wyskoczyły
https://zapodaj.net/4a26dc7619810.jpg.html
https://zapodaj.net/5410a9c12054e.jpg.html
potem dodam live data bo to duży plik ale wiem,że na 6 biegu przy 170km/180km/h 2 razy było 3000! po prawej stronie a tu gdzie komputer oczekuje było 2400...
i but na drugim biegu i nagle co było 2550 maks to polecialo do 2800...
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Czyli jedno naprawili a drugie zepsuli nawet nie oglądam, oddawaj.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Mańku rzuć okiem na scrreny z disa robiony test air mass
nie rozumiem tego ale raczej coś jest nie tak.. i czy możliwe żeby to turbina była winna a sterownik dobry? i to,że przeładowuje to wina turbo a nie sterownika?
https://zapodaj.net/a3fde3902c595.jpg.html
https://zapodaj.net/dd35525b2b7ba.jpg.html
https://zapodaj.net/91f52405bd563.jpg.html
https://zapodaj.net/3670b44a2e834.jpg.html
https://zapodaj.net/dc9a9f1b39453.jpg.html
https://zapodaj.net/ca1767385a207.jpg.html
nie rozumiem tego ale raczej coś jest nie tak.. i czy możliwe żeby to turbina była winna a sterownik dobry? i to,że przeładowuje to wina turbo a nie sterownika?
https://zapodaj.net/a3fde3902c595.jpg.html
https://zapodaj.net/dd35525b2b7ba.jpg.html
https://zapodaj.net/91f52405bd563.jpg.html
https://zapodaj.net/3670b44a2e834.jpg.html
https://zapodaj.net/dc9a9f1b39453.jpg.html
https://zapodaj.net/ca1767385a207.jpg.html
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Może to być wina zmiennej geometrii, ale przed poprawką aby było cicho było ok, więc
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Witam dzwoniłem powiedziałem jak ma się sprawa kazali przysłać sterownik powiedział mi gościu,że podłączą go do nowej turbiny i sprawdzą jak się zachowuje po rozgrzaniu.Mówią ewentualnie zrobią klon sterownika i mi podeślą inny.Ale gościu mówi ze to może być już turbina
Powiedziałem też o przeładowaniu,że komp oczekuje 2400 a na 6 biegu i but dostał 2900/3000 koleś powiedział tu go nie zrozumiałem dobrze,że przeładowanie chwilowe czy jakoś tak jest normalne bo to ''over boost'' przy wciśnięciu pedału gazu do oporu.Problem jest jeśli przeładowanie nie spadnie tylko utrzymuje się cały czas
Mówią przysłać podłączą pod nową turbinę i sprawdza go jak się rozgrzeje.Bo mówią,że może po rozgrzaniu wariować elektronika w nim.Wiem jedno po zamontowaniu zrobiłem kilka odcinków 160-180km/h dopiero jak silnik już miał z 90stopni i od nowa but i wyskoczył błąd nastawnika.I potem już cały czas wyskakiwał.A po zamontowaniu jak jeszcze zimny sterownik itp ale silnik w połowie nagrzany to ciągnęło auto do 190km/h bez problemu.Dopiero jak się wszystko nagrzało to już odcinało moc nawet przy 120km/h
A z tym,że przed naprawą piszczenia auto jechało dobrze to powiedzieli musiał być to zbieg okoliczności.Bo sterownik dostał kapkę silkonu i dlatego jest cichy
a tutaj filmik z pracy sztangi turbo jak ruszam ją
https://www.youtube.com/watch?v=CBWt_HrFtQU&feature=youtu.be
chodzi bardzo leciutko żadnego oporu
Powiedziałem też o przeładowaniu,że komp oczekuje 2400 a na 6 biegu i but dostał 2900/3000 koleś powiedział tu go nie zrozumiałem dobrze,że przeładowanie chwilowe czy jakoś tak jest normalne bo to ''over boost'' przy wciśnięciu pedału gazu do oporu.Problem jest jeśli przeładowanie nie spadnie tylko utrzymuje się cały czas
Mówią przysłać podłączą pod nową turbinę i sprawdza go jak się rozgrzeje.Bo mówią,że może po rozgrzaniu wariować elektronika w nim.Wiem jedno po zamontowaniu zrobiłem kilka odcinków 160-180km/h dopiero jak silnik już miał z 90stopni i od nowa but i wyskoczył błąd nastawnika.I potem już cały czas wyskakiwał.A po zamontowaniu jak jeszcze zimny sterownik itp ale silnik w połowie nagrzany to ciągnęło auto do 190km/h bez problemu.Dopiero jak się wszystko nagrzało to już odcinało moc nawet przy 120km/h
A z tym,że przed naprawą piszczenia auto jechało dobrze to powiedzieli musiał być to zbieg okoliczności.Bo sterownik dostał kapkę silkonu i dlatego jest cichy
a tutaj filmik z pracy sztangi turbo jak ruszam ją
https://www.youtube.com/watch?v=CBWt_HrFtQU&feature=youtu.be
chodzi bardzo leciutko żadnego oporu
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Hehe over boost uwielbiam takie teksty
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Panowie prosiłbym o pomoc
sprawdziłem sztangę turbo jak chodzi i tak ruszając nią chodzi jak w masełku,ale zastanawia mnie jeden fakt na samym końcu już tak jak na filmiku czuć opór lekki i pstryknięcie i wtedy jest maksymalnie wsunięta tam w stronę silnika po czym ruszając nią cały czas chodzi leciutko ale tak jak na filmie przy samym końcu czuć minimalny opór i jest takie klik klik
https://www.youtube.com/watch?v=YP_6oHI-1-k&feature=youtu.be
nie wiem czy tak ma być czy to zacinająca się geometria? bo dodam sztanga chodzi leciutko zresztą widać na filmie ale przy końcu pchając ją w stronę silnika jest przy samym końcu minimalny opór i wtedy klik tak to w całym zakresie chodzi luzno,jedynie przy końcu samym jest milimetrowy opór i klik jak się docisnie do konca.Nawet się tym bawiłem tzn docisnąłem sztangę i cofnąłem o milimetr i znów docisnąłem i jest klik klik klik
i sam nie wiem czy tak ma byc. Rzuci ktoś okiem na filmik?
sprawdziłem sztangę turbo jak chodzi i tak ruszając nią chodzi jak w masełku,ale zastanawia mnie jeden fakt na samym końcu już tak jak na filmiku czuć opór lekki i pstryknięcie i wtedy jest maksymalnie wsunięta tam w stronę silnika po czym ruszając nią cały czas chodzi leciutko ale tak jak na filmie przy samym końcu czuć minimalny opór i jest takie klik klik
https://www.youtube.com/watch?v=YP_6oHI-1-k&feature=youtu.be
nie wiem czy tak ma być czy to zacinająca się geometria? bo dodam sztanga chodzi leciutko zresztą widać na filmie ale przy końcu pchając ją w stronę silnika jest przy samym końcu minimalny opór i wtedy klik tak to w całym zakresie chodzi luzno,jedynie przy końcu samym jest milimetrowy opór i klik jak się docisnie do konca.Nawet się tym bawiłem tzn docisnąłem sztangę i cofnąłem o milimetr i znów docisnąłem i jest klik klik klik
i sam nie wiem czy tak ma byc. Rzuci ktoś okiem na filmik?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 9754 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 2 Odpowiedzi
- 2130 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid600
-
- 25 Odpowiedzi
- 10396 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelk-krk
-
- 36 Odpowiedzi
- 14213 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rahim711
-
- 18 Odpowiedzi
- 8164 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jerrry
-
- 2 Odpowiedzi
- 1037 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 27 Odpowiedzi
- 9928 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 25 Odpowiedzi
- 15339 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 7 Odpowiedzi
- 1962 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 4598 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8