320d znikła moc podczas jazdy na autostradzie

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3773
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

320d znikła moc podczas jazdy na autostradzie

Post autor: GUMMISS » 12/09/2018, 17:33

Przypomniało mi się jak w robocie mechanik mówił że wbrew ogólnemu przekonaniu, smar na łożyska szkodzi !

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek


KeniT8
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 13/09/2018, 15:09

Witam sterownik wrócił teraz póki co cisza jest :) zrobiłem live data i martwi mnie trochę przeładowanie.Na drugim biegu but do końca to wyskoczyło raz tylko mi tak jak na zdjęciu

https://zapodaj.net/3b4deaf728f4d.jpg.html

na trzecim biegu but do końca to wychodzi około 2525/2530 a czwarty i piąty bieg to już około 2430 gdzie komputer oczekuje 2399

tutaj live data

https://www.youtube.com/watch?v=HNyHTodxuJk&feature=youtu.be

auto dobrze jedzie.Przy bucie puści dymka bo widać.Rozpędziłem dwa razy do 190 i idzie dobrze to nie wiem czy jest sens szukać i grzebać dalej

Mańku co sądzisz o tym ? :)

Nacieszyłem się autem :cry: rozpędziłem auto do 180km/h i nagle na komputerze błąd air charge controller... potem jeszcze 3 razy wyskoczył a na końcu jadąc 30km/h auto nie miało siły się rozpędzić.. i przy 180km/h na 6 biegu komputer oczekiwał około 2400z tego co pamiętam a dostawał 3000!

Pomóżcie tutaj błędy jakie wyskoczyły :cry: :cry:

https://zapodaj.net/4a26dc7619810.jpg.html

https://zapodaj.net/5410a9c12054e.jpg.html

potem dodam live data bo to duży plik ale wiem,że na 6 biegu przy 170km/180km/h 2 razy było 3000! po prawej stronie a tu gdzie komputer oczekuje było 2400...

i but na drugim biegu i nagle co było 2550 maks to polecialo do 2800...

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2618
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 13/09/2018, 16:40

Czyli jedno naprawili a drugie zepsuli :o nawet nie oglądam, oddawaj.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 13/09/2018, 17:41

Mańku rzuć okiem na scrreny z disa robiony test air mass

nie rozumiem tego ale raczej coś jest nie tak.. i czy możliwe żeby to turbina była winna a sterownik dobry? i to,że przeładowuje to wina turbo a nie sterownika? :(

https://zapodaj.net/a3fde3902c595.jpg.html

https://zapodaj.net/dd35525b2b7ba.jpg.html

https://zapodaj.net/91f52405bd563.jpg.html

https://zapodaj.net/3670b44a2e834.jpg.html

https://zapodaj.net/dc9a9f1b39453.jpg.html

https://zapodaj.net/ca1767385a207.jpg.html

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2618
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 13/09/2018, 19:06

Może to być wina zmiennej geometrii, ale przed poprawką aby było cicho było ok, więc :roll:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


KeniT8
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 13/09/2018, 19:54

przed poprawką przegoniłem auto dwa razy do 190 i 0 błędów.Wtedy przeładowanie maksymalne było 2550 pamiętam

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 14/09/2018, 9:55

Witam dzwoniłem powiedziałem jak ma się sprawa kazali przysłać sterownik powiedział mi gościu,że podłączą go do nowej turbiny i sprawdzą jak się zachowuje po rozgrzaniu.Mówią ewentualnie zrobią klon sterownika i mi podeślą inny.Ale gościu mówi ze to może być już turbina

Powiedziałem też o przeładowaniu,że komp oczekuje 2400 a na 6 biegu i but dostał 2900/3000 koleś powiedział tu go nie zrozumiałem dobrze,że przeładowanie chwilowe czy jakoś tak jest normalne bo to ''over boost'' przy wciśnięciu pedału gazu do oporu.Problem jest jeśli przeładowanie nie spadnie tylko utrzymuje się cały czas

Mówią przysłać podłączą pod nową turbinę i sprawdza go jak się rozgrzeje.Bo mówią,że może po rozgrzaniu wariować elektronika w nim.Wiem jedno po zamontowaniu zrobiłem kilka odcinków 160-180km/h dopiero jak silnik już miał z 90stopni i od nowa but i wyskoczył błąd nastawnika.I potem już cały czas wyskakiwał.A po zamontowaniu jak jeszcze zimny sterownik itp ale silnik w połowie nagrzany to ciągnęło auto do 190km/h bez problemu.Dopiero jak się wszystko nagrzało to już odcinało moc nawet przy 120km/h

A z tym,że przed naprawą piszczenia auto jechało dobrze to powiedzieli musiał być to zbieg okoliczności.Bo sterownik dostał kapkę silkonu i dlatego jest cichy

a tutaj filmik z pracy sztangi turbo jak ruszam ją

https://www.youtube.com/watch?v=CBWt_HrFtQU&feature=youtu.be

chodzi bardzo leciutko żadnego oporu

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2618
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 14/09/2018, 11:16

Hehe over boost :ROFL: uwielbiam takie teksty :crazy:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 14/09/2018, 15:09

tak się jeszcze zastanawiam czy aktualizacja sterownika DDE5 by mogła coś pomóc? tylko trochę cykam się to robic

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 17/09/2018, 18:15

Panowie prosiłbym o pomoc :roll:

sprawdziłem sztangę turbo jak chodzi i tak ruszając nią chodzi jak w masełku,ale zastanawia mnie jeden fakt na samym końcu już tak jak na filmiku czuć opór lekki i pstryknięcie i wtedy jest maksymalnie wsunięta tam w stronę silnika po czym ruszając nią cały czas chodzi leciutko ale tak jak na filmie przy samym końcu czuć minimalny opór i jest takie klik klik

https://www.youtube.com/watch?v=YP_6oHI-1-k&feature=youtu.be

nie wiem czy tak ma być czy to zacinająca się geometria? bo dodam sztanga chodzi leciutko zresztą widać na filmie ale przy końcu pchając ją w stronę silnika jest przy samym końcu minimalny opór i wtedy klik tak to w całym zakresie chodzi luzno,jedynie przy końcu samym jest milimetrowy opór i klik jak się docisnie do konca.Nawet się tym bawiłem tzn docisnąłem sztangę i cofnąłem o milimetr i znów docisnąłem i jest klik klik klik

i sam nie wiem czy tak ma byc. Rzuci ktoś okiem na filmik?


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: zed0 i 1 gość