320d znikła moc podczas jazdy na autostradzie

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#11

Post autor: KeniT8 »

ok dzięki Ci Mańku.Jeszcze jak byś mógł mi mógł powiedzieć co oznacza błąd taki jak na zdjęciu
https://zapodaj.net/e8d3697d31ac3.jpg.html

chodzi mi o zapis dolny P1253.Sterownik odpiąłem i wysłałem do naprawy,ale teraz podpinałem lapka i kluczyk na zapłon musialem dać.To ten błąd jest od tego,że komputer nie widzi sterownika od turbiny? czy może to coś nowego innego?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Tak, błąd jest skutkiem jego odpięcia.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#13

Post autor: GUMMISS »

Niedawno kupiłem biały smar teflonowy na wysokie temperatury, nie chce sypać danymi z rękawa, ale ma ponad 1000* wytrzymslosci. Nie koniecznie kolor zdradza jego parametry. Poprzednio miałem bezbarwny do 1300* Też nie odparował z katalizatora jak popsikalem na próbę.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#14

Post autor: KeniT8 »

Wie ktoś może gdzie robi się w disie i czy w ogóle jest adaptacja nastawnika turbiny lub reset itp? i jeszcze spytam czy po wymianie nastawnika turbo warto też zrobić reset przepływomierza+sondy lambda? czy zbędna czynność? pytam bo po resecie przepływomierz na nowo uczy się

Najbardziej interesuje mnie w disie turbo.Test turbiny da się zrobić bo jest tam taka opcja,ale o adaptacji to nie mam pojęcia czy jest
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#15

Post autor: KeniT8 »

Witam może mi ktoś pomóc? jak demontowałem mój sterownik odkręciłem 3 śrubki+zdjąłem wtyczkę+ odpiąłem zawleczkę od sztangi turbo.Czy po załozeniu nowego sterownika sztangę normalnie zakładam otwór sztangi na otwór sterownika i zawleczkę zapinam? nie trzeba nic regulować przy sztandze?
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#16

Post autor: KeniT8 »

Witam może ktoś rzucić okiem na te logi? nastawnik zregenerowany w firmie specelektro.Przed regeneracją czasami powyzej 160km/h but a auto nie przyspiesza i błąd nastawnika był.

Tutaj zdjęcia i logi

Obroty wolne na postoju :

https://zapodaj.net/7625e750a8604.jpg.html

Wtryski temperatura silnika 86-90stp

https://zapodaj.net/ebee97f9dc3ce.jpg.html

Ekonomizer na 4 biegu zamyka na full

Co zauważyłem tutaj zdjecia,które wychwyciłem z filmu nagranego.Widać jak by lekkie przeładowanie

https://zapodaj.net/3f545d5e0d632.jpg.html
https://zapodaj.net/2fb72e5c243ff.jpg.html

chodzi mi o tą wartośc po prawej stronie 2550 to przeładowanie jest zauważyłem tylko gdy na drugim biegu dam but do końca.Na trzecim,czwartym itp nie zauważyłem,żeby przekroczyło 2499/2500.Na moim wcześniej niezregenerowanym sterowniku pamiętam jak 3 lata temu robiłem live data to na drugim biegu jak dałem but to wartość poleciała do 2800/2900.Tutaj najwięcej co zaobserwowałem to 2550 i ponizej np na 3 biegu but to było 2510

Live DATA

https://www.youtube.com/watch?v=fajvPwioYck&feature=youtu.be

Czy to jest w miarę dobrze? bo nie chciałbym turbiny ruszać :) auto po naprawie przyspiesza dobrze.Jedno co zauważyłem,że na 2,3 biegu but i nie widac w lusterku dymu.Wcześniej na drugim biegu i trzecim to była zasłona

Mańku liczę na Ciebie :)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Jeździć obserwować :D
Jest w którymś momencie na filmie 4 bieg 2000 rpm i gaz w podłogę bez odpuszczania do 4000 rpm? Takie nagranie byłoby idealne, w sumie jeszcze lepiej 5 bieg, ale może być problem z taką drogą :Search: idealnie nie jest, ale to nie jest groźne, może trochę geometria przycina się, nagraj jak napisałem i zobaczymy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#18

Post autor: KeniT8 »

udało się :) od 45 sekundy jest 4 bieg ciśnięty od 2000rpm do równych 4000 :) pod koniec filmu już 5bieg zapiąłem

https://www.youtube.com/watch?v=jLk6f_PUpzE&feature=youtu.be

:)

Jeszcze Mańku mam pytanie bo mam obecnie ten zaworek pierburga za 130zł :) i niby w inpie widać,że EGR pracuje ale korci mnie kupno tego za 280zł :roll:

Nie wiem czemu ale pamiętam,że jak mialem po zakupie bmw taki ori zaworek z obręczą metalową a potem go popsułem bo próbowałem rozebrać i kupiłem ten z allegro to albo mi sie wydaje..albo na tym z obręczą auto miało lepszego kopa..
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

Ja uważam, że te zaworki z alledrogo nie pracują prawidłowo, spróbuj ograniczyć egr i zobacz czy nie będzie lepiej. Jeżeli chodzi o film to jest tak jak ma być, nic nie kombinuj już w temacie doładowania.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#20

Post autor: KeniT8 »

Mańku możesz zerknąć na ten filmik jeszcze? po zamontowaniu nastawnika pojawił się taki piskliwy dźwięk po przekręceniu kluczyka najbardziej słyszalne jak się zapłon wyłącza.No ale odpaliłem auto przegoniłem wczoraj wróciłem i już to się nie powtórzyło myślę sobie może tam coś nasmarowało się czy jak.Ale dzisiaj rano przekręcam kluczyk i znów ten dźwięk.. tylko przy przekręceniu kluczyka i to nie z zawsze co to może być?

https://www.youtube.com/watch?v=lDZY2Nz_Dm8&feature=youtu.be
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”