320D problem z odpalaniem na zewnątrz powyżej -10

ODPOWIEDZ
Adrian_N15
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 16/02/2018, 15:47
BMW: 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Kontakt:

320D problem z odpalaniem na zewnątrz powyżej -10

Post autor: Adrian_N15 » 11/03/2018, 15:27

Witam, mam dziwny problem, moje BMW raz na jakiś czas nie chce odpalić. Tzn jeśli sa spełnione warunki, zaparkowany na zewnątrz przy minusowej temperaturze. W garażu zawsze odpala, sytuacja ma miejsce kilka razy w zimie, jak jest dość spora ujemna temperatura. Przy czym nie ma reguły, czasami przy -22 odpali, a czasami jak zaparkuje pod chmurami przy mroźnej temperaturze rano nie odpala. Założyłem nowy akumulator, filtry. Problem mam od 3 lat. Tylko w zimie, od wiosny od jesieni nie ma najmniejszego problemu, miał ktoś podobna sytuacje? Jeśli poczęstuje go plakiem w takiej sytuacji to odpali. Przy czym przez kilka sekund strasznie ciężko działa. Pozniej po odpaleniu działa bez zarzutu i odpala. Kupiłem juz cała odmę i mam zamiar wymienić. Chociaż to pewnie nie w tym jest powod. Pojadę sprawdzić świece, wymieniłem je 6 lat temu. Możliwe, ze pompa zaczyna szwankować? Tylko, w lecie i w garażu odpala bez zarzutu.


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2340
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 11/03/2018, 17:51

Komputer z inpa wiele może powiedzieć, jeżeli z plakiem odpala to masz problem z paliwem, próbowałeś czy jest różnica jeżeli zaparkujesz przodem w dół?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3761
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 11/03/2018, 19:36

U mnie przy identycznych objawach jak Twoje temperatura silnika w testach była powyżej 80*. Po uruchomieniu silnika spadała automatycznie do realnej czyli np -5*. Podejrzewam że coś z kompem silnika bo czujnik by też poruszał wskaźnikiem do pionu, a wskazówka nie drgnęła nigdy...

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

Adrian_N15
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 16/02/2018, 15:47
BMW: 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Adrian_N15 » 13/03/2018, 15:32

maniek21112 pisze:Komputer z inpa wiele może powiedzieć, jeżeli z plakiem odpala to masz problem z paliwem, próbowałeś czy jest różnica jeżeli zaparkujesz przodem w dół?
Nie próbowałem, tzn paradoks jest taki, że zazwyczaj przy tych mrozach nie odpala mi gdy samochód zaparkowany jest na podjeździe do garażu, gdzie przód jest lekko wyzej. Zbyt małe ciśnienie na pompie? Komp powinien pokazać błędy gdy nie ma mrozów i samochod odpala bez problemu?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2340
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 13/03/2018, 15:49

Cofające się paliwo do zbiornika, czyli początek końca pompy vp44, z reguły zawór zwrotny załatwia sprawę na jakiś czas. Będzie widać czy podaje odpowiednią ilość paliwa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 1 gość