320d problem z odpalaniem
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 paź 18, 12:52
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Kwidzyn
Witam kolegow
jestem nowy i przepraszam jesli temat juz byl.
Mam nadzieje ze ktos doradzi co dalej robic.
Od kilku tygodni mam problem z e46 2.0d 150koni.Auto przestalo odpalac. Pali tylko na plak i wtedy jak juz silnik pracuje to zupelnie nic z autem sie nie dzieje--ma moc,nie buja obrotami,nie dlawi sie poprostu jezdzi normalnie. Dotyczczas wymienione : swiece zarowe,czujnik polozenia walka rozrzadu,sterownik swiec zarowych ,pompa progowa,filtr paliwa,podmieniona pompa w baku,przeplywomierz z czujnikiem,czujnik cisnienia paliwa przed listwa.
BLEDY NA KOMPIE:
4B90 KONTROLA CISNIENIA W MAGISTRALI-CISNIENIE ZBYT NISKIE
4242 SWIECA ZAROWA -PRZERWA
4232SWIECA ZAROWA-PRZERWA
4222SWIECA ZAROWA -PRZERWA
4212SWIECA ZAROWA-PRZERWA
3F70-CZUJNIK TEMP POWIETRZA ZASYSANEGO -PRZERWA/ZWARCIE DO PLUSA
3FB0 CIENKOWARSTWOWY PRZEPLYWOMIERZ MASOWY POWIETRZA-NAPIECIE ZA WYSOKIE
"mechanicy" rozkladaja rece . moze ktos pomoze?
ktos mial podobny problem?silnik cieply czy zimny nie zapala bez plaka.
z gory dzieki
jestem nowy i przepraszam jesli temat juz byl.
Mam nadzieje ze ktos doradzi co dalej robic.
Od kilku tygodni mam problem z e46 2.0d 150koni.Auto przestalo odpalac. Pali tylko na plak i wtedy jak juz silnik pracuje to zupelnie nic z autem sie nie dzieje--ma moc,nie buja obrotami,nie dlawi sie poprostu jezdzi normalnie. Dotyczczas wymienione : swiece zarowe,czujnik polozenia walka rozrzadu,sterownik swiec zarowych ,pompa progowa,filtr paliwa,podmieniona pompa w baku,przeplywomierz z czujnikiem,czujnik cisnienia paliwa przed listwa.
BLEDY NA KOMPIE:
4B90 KONTROLA CISNIENIA W MAGISTRALI-CISNIENIE ZBYT NISKIE
4242 SWIECA ZAROWA -PRZERWA
4232SWIECA ZAROWA-PRZERWA
4222SWIECA ZAROWA -PRZERWA
4212SWIECA ZAROWA-PRZERWA
3F70-CZUJNIK TEMP POWIETRZA ZASYSANEGO -PRZERWA/ZWARCIE DO PLUSA
3FB0 CIENKOWARSTWOWY PRZEPLYWOMIERZ MASOWY POWIETRZA-NAPIECIE ZA WYSOKIE
"mechanicy" rozkladaja rece . moze ktos pomoze?
ktos mial podobny problem?silnik cieply czy zimny nie zapala bez plaka.
z gory dzieki
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Hehe, mechanicy powiadasz? to wymieniacze..zrób test przelewowy i będzie pięknie widać, że jeden z wtryskiwaczy daje na przelew, spada ciśnienie na szynie i stąd problem z rozruchem. Kolejna kwestia świece/sterownik - jeżeli są sprawne to masz pewnie uszkodzony przewód zasilający sterownik świec. Następnie sprawdź wtyczkę i wiązkę czujnika temperatury powietrza dolotowego (jest w rurze między egr a intercoolerem, ostatnio zwierzątka lubią zaglądać pod maski i wcinać wiązkę właśnie tego czujnika). Jakiej firmy kupiłeś przepływomierz? Skasowałeś po tym adaptacje?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 paź 18, 12:52
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Kwidzyn
Miałem dawcę i przełożyłem przeplywke. Skasowany był po wymianie.sterownik podpinany tydzień temu i wszystkie wtyczki podłączone. Zrobię jutro przelewowy i zobaczymy-oby to tylko jeden wtrysk był bo już dość wymieniania w ciemno części dzieki za podpowiedz jutro sprawdzę i dam znać
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie chodzi o skasowanie błędu tylko adaptacji (przy pomocy ista), sprawdź też wtyczkę, czy konektory dobrze siedzą. Chodzi o mniejszą wtyczkę sterownika, często się ona upala w miejscu styku ze sterownikiem oraz potrafią się utlenić przewody i tego nie widać oczywiście. Sterownik założyłeś nowy? 90% używanych jest uszkodzona (naprawiam je).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 paź 18, 12:52
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Kwidzyn
Sterownik nowka ze sklepu jak i cała reszta oprócz przeplywki
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To zostaje ten przewód.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 paź 18, 12:52
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Kwidzyn
Czyli co proponujesz robić najpierw? Sprawdzać ten przewód czy robić test przelewowy i obstawiać wtryski ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ma dwie usterki, które nie mają ze sobą związku. Zrób test przelewowy, aby wytypować wtryskiwacz do wymiany i jeżeli sterownik oraz świece są sprawne (można to sprawdzić) to do wymiany masz wspomniany przewód zasilający, możesz sprawdzić jak wygląda wtyczka, często nadtapia się i nie ma styku.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 paź 18, 12:52
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Kwidzyn
Wtyczka sprawdzona,kable tez,wszystko w jaknajlepszym porządku. Został tylko test przelewowy
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak masz takie błędy (świec) to coś musi być nie tak, jak sprawdzony przewód? Sterownik? Mógł być wadliwy? Świece 5V? Tak jak pisałem układ grzania świec to jedno a wtryskiwacz to drugie, dwa problemy masz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 3871 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: CieszkosE46
-
- 6 Odpowiedzi
- 1815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: igorek181
-
- 4 Odpowiedzi
- 1788 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 1517 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szymson
-
- 8 Odpowiedzi
- 5657 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1267 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rafaello1234
-
- 5 Odpowiedzi
- 2035 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 4 Odpowiedzi
- 2127 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mlody95
-
- 3 Odpowiedzi
- 1218 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112