[320d polift]Polerowanie reflektorów - przestroga

Dział poświęcony wszystkim tym, którzy poddają swoje auta wyjątkowej pielęgnacji, dbając o każdy szczegół ich wyglądu
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 2969
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Re: [320d polift]Polerowanie reflektorów - przestroga

Post autor: Dzidek90 » 28/02/2016, 22:03

Ja powiem tam w poprzedniej bmw mialem straszne klosze... znalazlem ziomka co zajmuje sie kosmetyka, zaplacilem 200zl. 4h roboty i co najlepsze... lampy zostaly zabezpieczone kwarcem+wygrzewanie w podczerwieni... :-) foty xD

Obrazek przed
Obrazek w czasie pracy
Obrazek gotowe

Powloka kwarcowa to super sprawa i polecam kazdemu.
Pozdro
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.


seneb
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 29/12/2013, 15:37
BMW: E46 330i SMG Stahlgrau
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
Gadu-Gadu: 2907548
VIN: PD80026
Kontakt:

Post autor: seneb » 06/03/2016, 2:40

Efekt po kosmos, widać ze ktoś zna się na robocie.

Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16/02/2016, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec
Kontakt:

Post autor: kamilesp » 16/03/2016, 18:59

Panowie, wziąłem się za renowację moich lamp gdyż były mocno zmatowione. Zaznaczę iż robiłem to już kiedyś i efekty były super. Jednak tym razem nie mogę sobie poradzić. Po końcowej polerce na lampie widać widoczne rysy po papierze i za chiny nie mogę się tego pozbyć. Co robię nie tak?
Zaczynam od papieru wodnego 600 -> 1000 -> 1500 - >2000 co chwile moczę lampę i papier. Po wszystkim wycieram do sucha... nakładam pastę farecla G3 i polerka z białym krążkiem około 2000 obr/min (też na wodę). Efekt jest kiepski :/ Jak to ogarnąć?

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 16/03/2016, 19:09

Papier 600 jest nie tak ;)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16/02/2016, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec
Kontakt:

Post autor: kamilesp » 16/03/2016, 19:10

a coś więcej ? :) za grubego papieru użyłem ? co dalej ? :)


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 16/03/2016, 19:17

Za grubego papieru i pewnie darłeś nim na tyle głęboko że następne papierki tego nie wyciągnęły . Prosto mówiąc - porysowałeś klosze sobie :/
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16/02/2016, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec
Kontakt:

Post autor: kamilesp » 16/03/2016, 19:19

Chyba tak :/ Co teraz? Zacząć od nowa od papieru 1000 ?

dawid111
Bywalec forum
Posty: 217
Rejestracja: 14/03/2016, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków
Kontakt:

Post autor: dawid111 » 16/03/2016, 19:21

Albo za krótko polerka?
Grubszym papierkiem najlepiej jest szlifować w jedna stronę, wtedy mamy większą pewność, że rysy po polerce nam znikną lub będą prawie nie widoczne.
@kamilesp ja zaczynałem od 240 na sucho i później juz na mokro kolejne szlify.
Efekt na końcu taki Obrazek
Tak wiem mam popękane kloszeObrazek
Zaznaczę iż wszystko oprócz polerki było robione ręcznie, a na koniec wosk aby zabezpieczyć powłokę :)

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 16/03/2016, 19:25

Ciężko powiedzieć bo nie widzę co tam narobiłeś :) Innego wyjścia nie masz, musisz teraz na mokro to próbować wyciągnąć, tylko nie 6-setką :D Albo delikatnie 800 a potem 1000/1500 itd..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16/02/2016, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec
Kontakt:

Post autor: kamilesp » 16/03/2016, 19:27

No bajka kolego :) jak nowe :) zdradź więcej szczegółów... jak długo jednym papierem jechałeś? jakie obroty polerki i jak długo ?
Co do samej polerki to nałożyłeś pastę raz i polerowałeś czy kilka razy?


ODPOWIEDZ

Wróć do „Auto detailing, car detailing”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości