[320d polift]Polerowanie reflektorów - przestroga

Dział poświęcony wszystkim tym, którzy poddają swoje auta wyjątkowej pielęgnacji, dbając o każdy szczegół ich wyglądu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16/02/2016, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec
Kontakt:

Re: [320d polift]Polerowanie reflektorów - przestroga

Post autor: kamilesp » 21/03/2016, 17:54

82 zł za kawałek gumki ?????????????????????????


waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1515
Rejestracja: 28/11/2014, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Kontakt:

Post autor: waldek1978 » 21/03/2016, 19:32

kamilesp pisze:82 zł za kawałek gumki ?????????????????????????
Takie są ceny...

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4612
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 21/03/2016, 22:40

czasami jest stówka ,dwie za kawałek blaszki
takie realia ;) placz i plać albo szukaj alternatywy
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Awatar użytkownika
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 27/10/2015, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649
Kontakt:

Post autor: Tomeczek2512 » 22/03/2016, 11:27

apropo "szukaj alternatywy". dzwoniłem do firmy zajmującej sie dorabianem uszczelek i tego typu elementów gumowych i można zrobić taką uszczelke za około 40zł ale opłacalne tylko przy min 30 sztukach ;/
Obrazek

Awatar użytkownika
vnpablo
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 19/11/2011, 12:33
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Kontakt:

Post autor: vnpablo » 28/04/2016, 23:25

I "przestroga" ode mnie :D Polerka 18sto letnich reflektorów (chyba pierwsza w ich historii). Najważniejszy jest pierwszy etap, jeżeli reflektor jest w takim stanie jak moje (czyli ma spękaną powłokę zabezpieczającą) to najpierw trzeba zeszlifować dokładnie całą tą powłokę ochronną. Jest ona twardsza niż sam plastik więc nie warto zaczynać grubymi gradacjami, ponieważ łatwo możemy narobić głębokich rys na plastiku, których będzie ciężko się pozbyć. Ja zacząłem od 800 na szlifierce oscylacyjnej. Potem zwiększałem gradacje stopniowo aż do 2500. Na koniec wypolerowałem zielonym korkiem na białym padzie flexipads i poprawiłem Menzerną PF2500 na średnim padzie.

Przed:
Obrazek
W trakcie:
Obrazek
Po:
Obrazek

Efekt myślę, że zadowalający. Po zimie musiałem poprawić zielonym 3M ponieważ zdążyły zmatowieć.
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Auto detailing, car detailing”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość