[320d polift]Polerowanie reflektorów - przestroga

Dla wszystkich tych, którzy używają kosmetyków i środków do auto detailingu, dbając o każdy szczegół wyglądu swoich E46
dawid111
Bywalec forum
Posty: 228
Rejestracja: 14 mar 16, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków

#101

Post autor: dawid111 »

Kurde teraz jestem w pracy i nie mam Czasu :( przypomnij się po 23 na pw to wszystko opowiem :)
Pozdrawiam Dawid
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#102

Post autor: adamusiek »

papier 600 nie jest tu problemem ;)
ja u siebie też zaczynałem od 600, później 800, 1000, 1500, 2000, 2500 :)
musisz dokładnie trzeć i polewać co jakiś czas wodą, wtedy zobaczysz gdzie musisz jeszcze przytrzeć ;)
jak woda po całości ładnie spływa to następna gradacja i tak do wykończenia pastą :)
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#103

Post autor: kamilesp »

Kurcze ale tak właśnie robiłem :/ tyle że skończyłem na papierze 2000
dawid111
Bywalec forum
Posty: 228
Rejestracja: 14 mar 16, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków

#104

Post autor: dawid111 »

Ja również na 2000 i efekt jak sami widzicie ;)
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#105

Post autor: kamilesp »

Kolego proszę o szczegóły :) jakimi papierami, jak długo? Jaka szybkość obrotów przy polerowaniu? Itp
dawid111
Bywalec forum
Posty: 228
Rejestracja: 14 mar 16, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków

#106

Post autor: dawid111 »

Ja papierem ręcznie lecę, użyłem najpierw 240 na sucho później już kolejne gradacje na mokro, pamiętając aby papier jak i reflektor nie był suchy.
Długo? No tak aby przy kolejnych gradacjach papieru rysy były jak najmniej widoczne ;)
Ogólnie dwie lampy pochłonęły jakieś 3H[emoji14]
Tutaj masz mała podpowiedź, którą ja również się sugerowałem ;)
https://youtu.be/PtkXKG293v0
Co do polerowania, to najpierw spokojnie nie za wysokie obroty i w miarę pasty polerskiej( ja użyłem Tempo, bo taką miałem akurat)
polerujesz do uzyskania efektu jaki Cie zadowoli, również gąbka polerska powinna być wilgotna. Na sam koniec nakładasz wosk i polerujesz :)
Tyle ode mnie, powodzenia w polerowaniu ;)
Pozdrawiam Dawid
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#107

Post autor: kamilesp »

Dobra, dziś robię drugie podejscie.
Najpierw papier 240 na sucho (krążek + polerka na wolnych obrotach). Następnie kolejno na wodę 800-1000-1500-2000-2500.
Na koniec polerka z G3 Farecla i około 1500 obrotów.
Zrobię foty i dam znać jak wyszło.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#108

Post autor: zibi_j1 »

Nie drzyj tego papierem 240 na polerce bo nie wyprowadzisz. Papieruj ręcznie podłużnymi ruchami.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#109

Post autor: kamilesp »

Zastanawiam się czy nie darować sobie 240 .. i zacząć od 800 na mokro ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#110

Post autor: scghost »

musisz sobie dobrac papier do stanu reflektora
jak nie ma jakichs dramatycznych grubych rys, to raczej nie ma sensu szorowac papierem 240
jwybierz najdrobniejszy jakim jestes w stanie rowno zeszlifowac a potem wyprowadzasz coraz drobniejszymi
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Auto detailing, pielęgnacja”