320d drżenie kierownicy podczas jazdy bez hamowania

Skalpe46l
Posty: 3
Rejestracja: 08/04/2018, 16:42
BMW: E46 COUPE
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Kontakt:

320d drżenie kierownicy podczas jazdy bez hamowania

Post autor: Skalpe46l » 08/04/2018, 16:51

A próbowałeś wyczyścić styk piasty z tarczą hamulcową ??


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2069
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 08/04/2018, 16:58

KeniT8 pisze:
08/04/2018, 15:18
Jeszcze spytam czy jest to możliwe,żeby piasta miała bicie 0,6 0.7 natomiast po założeniu nowej tarczy na tą piastę bicie jest 0,2 0.3 ??
Jak widać możliwe, piastę z takim biciem masz do wymiany, szkoda kasy na kolejne tarcze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 09/05/2018, 20:32

Witam sam nie wiem co już zmienić proszę o pomoc.Wymieniłem dwa przednie przewody elastyczne na textar+nowy płyn ate sl6.Przewody strare wizualnie były dobre ale podczas jazdy gdy hamuje z większych prędkości czuć,ze auto idzie lekko w prawo.Dotykając felg czuć,że prawa fela jest ciut cieplejsza od lewej.. i na tej prawej feldze jest na tarczy bicie 0.05 natomiast na lewej feldze 0.02

Co ciekawe rozebrałem zaciski przednie,tłoczki dwuletnie były ok więc jest zostawiłem wymieniłem osłonę kurzową plus oring w zacisku,wysmarowałem to specjalną pastą ATE wszystko,złożyłem do kupy,odpowietrzyłem wszystkie hamulce i dalej jest ten efekt.Czyli podczas hamowania lekko ściąga w prawo i prawa fela deczko cieplejsza od lewej.Tłoczki jak sprawdzałem wychodziły ok.. i przyrządem bez większej siły się wkręcały.Prowadnice zacisku nowe autofren,nasmarowane tez pastą ale ate plastitube.

Co się może dziać bo nie wiem czy kupić dwie przednie tarcze+nowe klocki+blaszka dociskająca klocki nowa czy dwa zaciski z tej aukcji

http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-prawy-bmw-3-e36-e46-oryginal-i7174129334.html

Zaciski po regeneracji składane na zestawie autofrena.Ale cóż tu będzie lepszego od moich zacisków to ,że wypiaskowane..
Po prostu teraz nie wiem..czy moje stare piasty pokrzywiły mi prawą tarczę i mimo,że ma ona maksymalne dopuszczalne bicie 0.05 to bije kiera podczas jazdy? ale dlaczego nieraz bije od 120 w górę a nieraz jak pohamuję trochę znów się rozpędzam i znów przy 120 nie bije nic... chodzi o to czy tarcze faktycznie by biły podczas jazdy :mad2: :mad2: i co ma teraz to do tego,że jedna fela jest trochę cieplejsza od lewej i podczas hamownaia jak się puści kierownice to np ze 100km/h na prostej drodze lekko w prawo auto idzie.CO za to jest odpowiedzialne skoro przewody nowe elastyczne,płyn nowy,w zaciskach uszczelnienia plus gumy osłonne wymienione,prowadnice nowe nasmarowane.Czy tarcza by powodowała podczas hamowania to,ze auto idzie trochę na prawą stronę? bo nie wiem czy blaszka dociskająca klocek by miała coś z tym wspólnego

chce wymienić ale albo tarcze+kloc+czuj.+blaszki dociskające

lub dwa regenerowane zaciski na przód wóz albo przewóz :x


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości