[320d 2002] Miał być chip i nie wyszło

lucyfer87
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 11, 16:07
BMW: e46 320d 160KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#11

Post autor: lucyfer87 »

Powiem tak raz czulem raz nie moim zdaniem jest duza roznica po odpieciu egr nie widze dymu a wczesniej tak i jazda inna tylko przy gaszeniu buczenie a jest taka mozliwosc ze ten 2 egr co steruje turbina moze zle dzialac i komp tego nie widzi? zastanawiam sie nad kupnem nowego bo jest kolo mnie niedaleko sklep i cena 150
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#12

Post autor: romanikxxl »

To są dwa takie same elektrozawory które sterują pracą jeden egr,drugi turbiną.Zamień miejscami te elektrozaworki i zobacz czy jest różnica.Mało prawdopodobne aby dwa były walnięte :)
Romanikxxl
lucyfer87
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 11, 16:07
BMW: e46 320d 160KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#13

Post autor: lucyfer87 »

Ale jak sobie przypominam ten od egr co odlaczylem jest pod kolektorem? I bez sciagania nie da rady go wyjac? Bo jak sobie przypomne jak kupilem te auto to juz wtedy po jakims czasie miala tak ze raz byl but raz nie no i potem wpadla klapka wszystko wymienione tylko nie te zaworki:d
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#14

Post autor: romanikxxl »

Jak chcesz! Moim zdaniem można go wykręcić bez demontażu kolektora.Trzeba mieć tylko zgrabne rączki.
Romanikxxl
lucyfer87
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 11, 16:07
BMW: e46 320d 160KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#15

Post autor: lucyfer87 »

He to nie dla mnie robota na bank mi tam rece nie wejda tylko sie wqrwie i cos wyrwie z nerwow he w piatek do sw spokoju pojade sprawdzic turbo to zobaczymy a teraz spadam na silke:)
lucyfer87
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 11, 16:07
BMW: e46 320d 160KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#16

Post autor: lucyfer87 »

Witam problem z dziura w turbo rozwiazany ciegno co jest na turbo wogole nie chodzilo okazalo sie ze waz od podcisnienia byl pekniety przy turbinie a nie bylo tego widac bo byl pod izolacja pekniety dziwne bo byl wymieniany na nowy w sierpniu ale wazne ze juz wszystko ok teraz zbierac hajs i na program:)
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#17

Post autor: romanikxxl »

lucyfer87 pisze:Witam problem z dziura w turbo rozwiazany ciegno co jest na turbo wogole nie chodzilo okazalo sie ze waz od podcisnienia byl pekniety przy turbinie a nie bylo tego widac bo byl pod izolacja pekniety dziwne bo byl wymieniany na nowy w sierpniu ale wazne ze juz wszystko ok teraz zbierac hajs i na program:)
No i dobrze, oby tylko takie usterki trapiły twoje auto. :)
Romanikxxl
lukassonek
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 22 mar 12, 21:22
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: zabrze

#18

Post autor: lukassonek »

ja w srode jade na sprawdzenie auta ewentualny chip w 320d 136km http://www.tdituning.pl/oferta/75-serwisnoweusugi.html
Persil
Bywalec forum
Posty: 1025
Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
BMW: Volvo S60 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...

#19

Post autor: Persil »

lukassonek pisze:ja w srode jade na sprawdzenie auta ewentualny chip w 320d 136km http://www.tdituning.pl/oferta/75-serwisnoweusugi.html
a jakie ceny maja orientujesz sie juz moze ?
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
lukassonek
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 22 mar 12, 21:22
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: zabrze

#20

Post autor: lukassonek »

Wojciech Golabek w.golabek@dynosoft.pl
Rozumiem że silnik 136KM ? Jeśli tak to po modyfikacji ok. 320-340Nm i 150-160KM. Kompletna modyfikacja składająca się na pełną diagnostykę komputerową silnika, wykonanie indywidualnego programu zwiększającego moc silnika oraz pomiary na hamowni obciążeniowej przed i po tuningu to 1200zł.

luka : a ile kosztuje sprawdzenie czy silnik sie nadaje na taki chip tuning ?

Wojciech Golabek w.golabek@dynosoft.pl
100zł

ceny są już mi znane :)

tylko z 2 strony mam znajomego ale spod krakowa :) wiec w80% procetach jak silnik bedzie sprawny czip bd leciał u pana gołąbka jak nie... jedziemy do krakowa +mechanika + chip :-) http://www.gcstuning.pl/ ( oplaca mi sie jechać i wrócić ) [ taniej a jeszcze pozwiedzam z dziewczyną kraków ;))
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Chiptuning”