[320d 150km] urwana zaślepka podłogi pls o numer części

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
majkel82
Posty: 3
Rejestracja: 19 kwie 17, 23:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: TM

#1

Post autor: majkel82 »

Cześć,

zajrzałem dziś przy okazji szukania przyczyny buczenia wydechu na podłogę i rzucił mi się w oczy niezbyt przyjemny widok.
Mianowicie poza kilkoma drobnymi oznakami rudej w tylnej części brak z lewej jak i prawej strony zaślepek tzn. są ale ledwo się trzymają.
Obrazek
Obrazek

Przepraszam ale nie wiem czemu zdjęcia wstawiły się do góry nogami ale wiadomo o co chodzi %)

Znalazłem w innym forum podobny temat gdzie ktoś pisze:
[quote][/Są zaślepki ale z tyłu, po jednej na stronę. Dokładnie są one w miejscu gdzie przykręcasz dywanik do podłogi. Po stronie prawej pod prawą spinka a po tronie lewej pod lewa spinką dywanika. Osobiście wymieniłem dwie. Sprawdź to u siebie jeśli będzie to przyczyną to potrzebujesz takiej zaślepki. Nr 9 ze schematu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=80quote] http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL91&mospid=47642&btnr=51_3286&hg=51&fg=80
Czy to rzeczywiście będzie zaślepka nr 9? wygląda podobnie.

Prośba o pomoc osób, które miały okazje przerabiać temat i wiedzą jaka to zaślepka oraz czy jest montowana z dołu czy od wewnątrz.

Dziękuję.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

tez przerabialem temat, tylko mojej zaslepki juz prawie nie bylo, bo kawalek podlogi dookola juz byl
pordzewialy i sie sypał
nie szukalem tego korka, tylko pojechalem do blacharza zeby tam po prostu wstawil pelna blache
i zaspawal to w cholere i Tobie radze to samo jesli sie okaze ze tam Ci rdzewieje, ta dziura tam do niczego nie jest potrzebna
szczegoly znajdziesz w moim temacie
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
majkel82
Posty: 3
Rejestracja: 19 kwie 17, 23:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: TM

#3

Post autor: majkel82 »

Hej,

dzięki za odpowiedź :)
Też ogólnie myślałem o tym żeby zaspawać te otwory.

Ale jeszcze zapytam czy kto może potwierdzić z Was właściwy numer zaślepki - pls ! :)
jawirax
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 25 maja 17, 17:21
BMW: e46 m43 1.9
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra

#4

Post autor: jawirax »

Tutaj trzeba się zająć podłogą bo widać że już rdzewieję , możliwe że jest to tylko powierzchowna rdza ,trza by to oszlifować zabezpieczyć czymś antykorozyjnym i bitexem , aby nie poszło głębiej bo wtedy będzie problem.Otwory te są otworami technologicznymi, służyły do odpływu rożnego badziewia po malowaniu itp , a także do osuszania podłogi i przeciw wilgoci , możliwe że również do konserwacji podłogi , ale tego nie jestem pewien. Podobno są złem koniecznym.Z mojego punktu widzenia jak bym to zrobił tak : osuszył , zakonserwował i zaspawał,przejrzał całą podłogę pod kontem rdzy , oczyścił , zakonserwował i już.
karolo_k
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 16, 22:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#5

Post autor: karolo_k »

Odczyścic, zabezpieczyk. Potem otwór zaklej klejem do szyb.
Możesz ten korek próbować dokupic. Ale wypadnie znowu.
Ja miałem ten sam problem.
One poprostu wypadają.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”