320D 150KM Brak cisnienia na cylindrze

bmws94
Posty: 1
Rejestracja: 10/08/2017, 18:27
BMW: 320d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Kontaktowanie:

320D 150KM Brak cisnienia na cylindrze

Postautor: bmws94 » 10/08/2017, 18:40

Witam

Ostatnio pojawil sie taki problem z moim 320d 150km 2004 rok 2.0 diesel

Auto chodzi tak jak na tym filmiku ktory nagralem:



Generalnie sprawdzilem kompresje na cylindrze nr. 1 i podczas testu wskazowka od miernika nawet nie drgnela. Na cylindrze nr. 2 jest cisnienie takie jak na pozostalych czyli 25 barow.

Z innym problemow jakie zaobserwowalem jest to ze przy otworze od kolektora dolotowego na cylindrze nr.1 dokladnie w miejscu ktore zaznaczylem na obrazku nizej jest mokro od paliwa/oleju a na pozostalych tego problemu nie ma - jest kompletnie sucho.

Obrazek

Dzisiaj przy testowaniu kompresji zauwazylem tez ze po wykreceniu swiecy zarowej z cylindra nr. 1 byla ona cala mokra a wykrecajac pozostale 3 swiece byly suche.

Terez pytanie powstaje takie czy moze to byc padniety/nieszczelny zawor ? Jesli tak to jakie sa koszta naprawy i czy lepiej oplaca sie naprawiac czy kupic inna uzywana glowice ? Kolejne pytanie jest takie czy sciagajac glowice mozna ja planowac ? Czytalem w instrukcji do e46 m47tu ze tych glowic sie nie planuje ? Jakies grubosci uszczelke powinienem zastosowac ? Pokazuja sie 3 rozmiary 1.45mm 1.55mm i 1.65mm grubosc.

z gory dziekuje za odpowiedzi


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5027
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontaktowanie:

Postautor: Dobrodziej_1983 » 12/08/2017, 0:46

Głowice się niby nie planuje, ale daje grubszą uszczelkę. Pierwsza grubość jest do nowej z tego co wiem, druga to przy zdjęciu głowicy. MOIM zdaniem się planuje i daje ciut grubszą uszczelkę, ale to tylko moje zdanie. Zanim cokolwiek zrobisz, znajdź powód dekompresji na swoim pierwszym cylindrze, bo to jest ważne. Może pierścienie wywiało z jakiegoś powodu..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1402
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontaktowanie:

Postautor: rafał18 » 12/08/2017, 1:03

Ja ze swojej liznąłem o.10 i dalem grubszą uszczelke.
Ściągaj głowice i daj foto



Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości