[320d 136KM] Chip- Kraków?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
mjr Bień
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 9 sty 12, 16:34
BMW: e46 320d 136+
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Lokalizacja: KRAKÓW

#21

Post autor: mjr Bień »

Ja robiłem swojego disla 136KM z przebiegiem 198 tys co prawda to były początki mojej zabawy z tym autem i z przeróbkami, szczerze mówiąc popełniłem sporo błędów jakie tu wymieniają koledzy, myślę ze nie ma problemu z przeróbka tego silniczka ale tak bez przegięć oczywiscie do okolo 160KM Na pewno trzeba to robić gdzieś, gdzie maja hamownie robią pomiar przed wtedy widza czy wszystko gra, wpuszczają wirusa i robią testy i ewentualne poprawki, ja niestety w ramach ciecia kosztów robiłem u znajomych którzy niby maja przedstawicielstwo http://www.fasttuning.eu niestety chłopaki nie maja hamowni a tylko zgrywają program, wysyłają do niemiec i wgrywają to co dostana generalnie nie polecam ale zrobiłem tym autkiem kolo 40 tys, olej wymieniam zgodnie z BC czyli kolo 22 tys niedawno rozbierałem turbo i nie widać po nim jakiś śladów nadmiernego zużycia. Także wirusa możesz spokojnie ładować i wtedy jazda jest przyjemniejsza. Na pewno zakład który ma własna hamownie, jest kilka punktów w KR które się tym zajmują, ale nie spotkałem się z opiniami na ich temat poza V Techem . Od kolegi z klubu Octavi wiem że słyszał dożo dobrego o Masters tuning gdzieś na śląsku chyba w KAT choć główna siedzibę maja chyba gdzieś w warszawce.
mjr Bień
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 9 sty 12, 16:34
BMW: e46 320d 136+
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Lokalizacja: KRAKÓW

#22

Post autor: mjr Bień »

sirek pisze:Ten fasttuning to kolejna lipa , ile trzeba czekać na powrót ECU z nowym programem , , poza tym do końca nie wiadomo ile auto bedzie miało KM i Nm dopóki własciciel nie pojedzie prywatnie shamować auto a to już przegięcie. A gdzie ewentualne możliwości moderacji programu jak klijentowi nie bedzie się podobać - a może tak być -- ni ma ! %) ..........
Zgrywają mape wysyłają mailem do Niemiec i po chwili wgrywają nowa wszystko trwa do godz , ale fakt lipa jest taka ze bez hamowni wiec nie warta się tam pchać. :on:
Ostatnio zmieniony 14 lut 12, 22:26 przez mjr Bień, łącznie zmieniany 1 raz.
darekacz
Posty: 6
Rejestracja: 8 sty 13, 19:44
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Krynica Morska

#23

Post autor: darekacz »

w gdyni sa dwie hamownie i w obu miejscach robia chipy na licencji V-techa robilem w seacie toledo 1.9 i bylem bardzo zadowolony z efektow seacik jezdzi po dzien dzisiejszy bez zadnych usterek
TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#24

Post autor: TomekC »

http://www.gcstuning.pl/index.html nie wiem jak BMW ale FORDA ogarnia dobrze poza tym bardzo fajny człowiek z Grześka , korzystałem z hamowni 3 razy przy okazji modzenia silnika w Prelude i nie było problemu z poprzednimi wykresami wszystkie były w bazie , zresztą w drodze do pracy codziennie przejeżdżam i widać ze na brak zajęcia nie narzeka
adi2474

#25

Post autor: adi2474 »

Poczytajcie sobie o użytkowniku Aligator z Katowic robi fajne programy. Sporo zrobił dla forumowiczów WV
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”