320 diesel wymiana oleju

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5984
Rejestracja: 01/02/2014, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Re: 320 diesel wymiana ojeju

Post autor: zibi_j1 » 03/02/2015, 15:44

Castrol mimo że napisane jest co innego nie ma olejów na bazie syntetycznej w ofercie. Edge mimo niskiej gęstości tak na prawde nie jest syntetykiem. A valvo w tej samej cenie już tak.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=13313&p=92483#p92483" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 03/02/2015, 16:29

Czyli Vavoline lub Meelersa najlepiej, skąd wiadomo że to nie będzie kupa? W sumie nie długo wymiana i pewnie zaleje inny, cholera wie tylko czy to też nie będzie kot w worku... Jakieś pewne źródła są?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5984
Rejestracja: 01/02/2014, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: zibi_j1 » 03/02/2015, 17:09

BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=13313&p=92483#p92483" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1736
Rejestracja: 15/08/2013, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Kontakt:

Post autor: piotrek1474 » 03/02/2015, 17:56

http://czescidobmw.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16/09/2012, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Kontakt:

Post autor: Frost » 03/02/2015, 18:02

Ja brałem Motula, w zupełności wystarczający. Nie odnotowałem różnic względem Castrola Diesel 5W40.


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5081
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 03/02/2015, 18:07

No ja właśnie we wszystkich autach zawsze miałem lanego Castrola, dlatego nie znam różnic..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16/09/2012, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Kontakt:

Post autor: Frost » 03/02/2015, 19:55

Ja nie zauważyłem żadnej. Ewentualnie może minimalnie wcześniej gaśnie kontrolka oleju po odpaleniu. Ale może to subiektywne odczucie.

Młody90
Bywalec forum
Posty: 2270
Rejestracja: 19/02/2013, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Tlen: ------
VIN: KE44253
Kontakt:

Post autor: Młody90 » 18/09/2015, 8:17

po wizycie u fachowcow w Kalwarii Zebrzyd. od diesli zapalila mi sie kontrolka - silnik jezdzil na oleju mineralnym nie wiecej niz 30k - moze zaledwie max 20kkm .
Zdecydowalem sie na castrola edge 10W40 zeby tak drastycznie nie przechodzic czasem na 5W... Jako ze auto zostaje na dluzej zalezy mi na tym zeby latał na pełnym syntetyku , i teraz pytanie , teraz przy kolejnej wymianie oleju od razu wlewac jakiegos Valvoline,Millers,Motula ? - od razu mowie ze zadnej plukanki nie bede robił, wolę zmienić olej 2x w ciagu 2-3 miesiecy , poprostu sie boje bo rozne sa opinie, rozszczelnienia itd..

Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 519
Rejestracja: 02/09/2014, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: Mariusz_E46 » 18/09/2015, 18:54

Młody90 pisze:po wizycie u fachowcow w Kalwarii Zebrzyd. od diesli zapalila mi sie kontrolka - silnik jezdzil na oleju mineralnym nie wiecej niz 30k - moze zaledwie max 20kkm .
Zdecydowalem sie na castrola edge 10W40 zeby tak drastycznie nie przechodzic czasem na 5W... Jako ze auto zostaje na dluzej zalezy mi na tym zeby latał na pełnym syntetyku , i teraz pytanie , teraz przy kolejnej wymianie oleju od razu wlewac jakiegos Valvoline,Millers,Motula ? - od razu mowie ze zadnej plukanki nie bede robił, wolę zmienić olej 2x w ciagu 2-3 miesiecy , poprostu sie boje bo rozne sa opinie, rozszczelnienia itd..
Zobacz co masz napisane w specyfikacji, na jakim oleju powinien śmigać ten silnik. Później zastanów się co się dzieje z tym silnikiem, smarowaniem turbo itp na tym kisielu który zalałeś. A kontrolka sie świeci bo pewnie zawór padł w podstawie filtra oleju.
Czasy kiedy lało sie mineral bo silnik ma powyżej 200 tyś minęły już dawno ....

Młody90
Bywalec forum
Posty: 2270
Rejestracja: 19/02/2013, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Tlen: ------
VIN: KE44253
Kontakt:

Post autor: Młody90 » 19/09/2015, 7:27

Z ta kontrolka to zle mnie zrozumiales,w sensie mi a nie w aucie ;) auto nie bierze oleju,rozruch silnika rowniez ok. Chodzi mi zeby kolejna wymiana pleju byla na ""Tak".chce zalac albo to samo,co mam albo cps lepszego.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Oleje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość