318i M43 wymiana uszczelki rozrządu

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#21

Post autor: konrados94 »

zablokować możesz gdzie chcesz, rozrusznik zawsze w te sama strone kręci, rozrusznik kręci w prawo a śrube blokujesz czyli jak byś ją odkręcał w lewo. To juz wystarczający dowód na prawy gwint. Bez znaczenia czy zablokujesz z tej czy z tej
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#22

Post autor: kuboleoss »

zobacz że silnik kręci się odwrotnie do ruchu wskazówek zegara https://www.youtube.com/watch?v=rSYdX_ckpDE czyli że jak on zablokował o ziemie od strony pasażera to odkręcił jakby śrubę z lewym gwintem bo odkręcała się do góry.
https://www.youtube.com/watch?v=XyzbhCAStBU 2:35
POPRAWKA>>> SILNIK KRĘCI SIE ZGODNIE ZE WSKAZÓWKAMI ZEGARA
Ostatnio zmieniony 25 kwie 16, 20:35 przez kuboleoss, łącznie zmieniany 1 raz.
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#23

Post autor: konrados94 »

jeszcze raz powtarzam, silnik kreci sie w prawo, idź do auta odpal i zobacz. Na filmie z 320d też odkręca ją tak jak mówie w lewo czyli naturalnie dla prawego gwintu.
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#24

Post autor: kuboleoss »

masz rację byłem i zobaczyłem tylko powiedz mi jak mariryb to odkręcił blokując od strony pasazera bo przeciez jakby tak zrobił to klucz by się z kołem obrócił...
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#25

Post autor: konrados94 »

pytaj Jego, opcji jest pare, o podłużnice, o ściane kanału itp bez znaczenia z której strony zablokujesz
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#26

Post autor: kuboleoss »

mariryb pisze:Jestem już po operacji. Opiszę mniej więcej jak, może komuś się przyda. Najwięcej zeszło mi z odkręceniem koła pasowego. Szukałem tego otworu technicznego ale nie udało mi się go znaleźć. Założyłem klucz na śrubę z rurką, tak że rurka była oparta o ziemie z prawej strony (strona pasażera) i na rozrusznik - elegancko się odkręciło. Przed tym (jak jest jeszcze pasek założony) to proponuję okręcić koło pompy wody - 4 śrubeczki na klucz 10.
Sam zobacz... pytałem jego to juz nie pamięta a napisał ze zaparł o ziemie od strony pasazera a to raczej pamietał jak to pisał dlatego mnie to zaciekawiło
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#27

Post autor: mariryb »

Wydaje mi sie ze tak to bylo, ale juz nie pamietam dokladnie jak to bylo. Sporo czasu juz minęło.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#28

Post autor: kuboleoss »

no dobra tylko jakbys to z tej strony od pasazera zaparł o ziemie to by sie klucz obrócił w prawo jak był z lewej strony patrzac od przodu auta
LeszekLK

#29

Post autor: LeszekLK »

To jak będzie lepiej? Dać same uszczelki metalowe i gumowe, bo one się uginają przy dokręcaniu. Czy jednak posmarować pastą reinzosil?

Ja dałem uszczelki plus silikon na wysoką temperaturę, było ok ale znowu zaczęło się pocić. Może wysłuchało ten sylikonu i zrobiła się szczelina?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zrób to sam”