318i 2003 / n42b20 Proszę o POMOC W diagnozie Błędów.
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 16, 9:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Biała Podlaska
No dobra ale w takim razie moja sonda przed katem jest do wymiany mimo wszystko, czy problem jest gdzie indziej?
Jeżeli tak, to ta która kupiłem do 2 i 3 cylindra będzie pasowała? Kable i wygląd jest taki sam ale chyba numer części różni się ostatnią liczbą.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli tak, to ta która kupiłem do 2 i 3 cylindra będzie pasowała? Kable i wygląd jest taki sam ale chyba numer części różni się ostatnią liczbą.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Kombinowane czyli? Widać ucięte kable? Zrób może jakieś zdjęcie jak to u Ciebie wygląda.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 16, 9:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Biała Podlaska
Na realoem po vinie pokazuje mi i tak 5 sond. Mozecie sami sprawdzic, moze cos zle robie: WBAAY71070FZ58132
napisalem kombinowane, bo nie wiedzialem ze byly wersje z 2 sondami, ale obok miejsca gdzie powinna byc ta sonda od cylindra 2 i 3 jest zamocowany ten uchwyt do ktorego sie przypina kostke od sondy, zeby kable nie lataly, ale to moze fabrycznie wszedzie mocowali.
moj kolektor wylotowy rozni sie od tego ze zdjecia tym, ze nie ma tych zgrubień za miejscami gdzie są łączenia, tylko po calej dlugosci az do laczenia z przednią częścią tlumika.
Maniek, zdjecie jest konieczne? bo musialbym znowu na parkingu z kobyłkami świrowac.
napisalem kombinowane, bo nie wiedzialem ze byly wersje z 2 sondami, ale obok miejsca gdzie powinna byc ta sonda od cylindra 2 i 3 jest zamocowany ten uchwyt do ktorego sie przypina kostke od sondy, zeby kable nie lataly, ale to moze fabrycznie wszedzie mocowali.
moj kolektor wylotowy rozni sie od tego ze zdjecia tym, ze nie ma tych zgrubień za miejscami gdzie są łączenia, tylko po calej dlugosci az do laczenia z przednią częścią tlumika.
Maniek, zdjecie jest konieczne? bo musialbym znowu na parkingu z kobyłkami świrowac.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak ma inny numer to musi się różnić, chyba, że tylko długością przewodów, porównaj je, jak ta co masz jest przed katem to też jest regulacyjna.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 16, 9:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Biała Podlaska
Wyglądają tak samo. Kable tez idą tak samo w takich samych kolorach... dzisiaj albo jutro postaram się dorwać do podnośnika to podmienie i zobaczymy
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 16, 9:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Biała Podlaska
A wiec tak, sonda wymieniona.
Jeżeli ktoś będzie się zastanawiał czy ta sonda od cylindrow 2,3 w tym silniku jest taka sama jak od 1,4 lub od tej przed katem, to tak, są takie same nie wyskakują żadne błędy, wydaje mi się ze tylko kabel jest minimalnie dłuższy.
Na razie po wymianie nie wyskoczył błąd, ale zrobiłem jeszcze mało kilometrów na niej. Wydaje mi się ze silnik lepiej się zbiera z niższych obrotów, ale nie wiem czy to ma coś z tym wspolnego.
Jeżeli problem nie powróci to dzięki za pomoc
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli ktoś będzie się zastanawiał czy ta sonda od cylindrow 2,3 w tym silniku jest taka sama jak od 1,4 lub od tej przed katem, to tak, są takie same nie wyskakują żadne błędy, wydaje mi się ze tylko kabel jest minimalnie dłuższy.
Na razie po wymianie nie wyskoczył błąd, ale zrobiłem jeszcze mało kilometrów na niej. Wydaje mi się ze silnik lepiej się zbiera z niższych obrotów, ale nie wiem czy to ma coś z tym wspolnego.
Jeżeli problem nie powróci to dzięki za pomoc
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1440 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 2078 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuboleoss
-
- 2 Odpowiedzi
- 1158 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil91
-
- 17 Odpowiedzi
- 3839 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Milosz2244
-
- 3 Odpowiedzi
- 3782 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: phil87
-
- 6 Odpowiedzi
- 2234 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Milosz2244
-
- 1 Odpowiedzi
- 968 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 3786 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1747 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 387 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112