[318i 2002r] Bicie przy ruszaniu

mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#11

Post autor: mariryb »

A jak ruszysz wolno lub odwrotnie? Tzn do przodu a później do tylu? Oprócz dyfra luz jeszcze może być na polosiach.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#12

Post autor: Młody90 »

To wez kogos do pomocy i niech pomalu rusza a Ty w kanale szukaj przyczyny ,moze znajdziesz bo jak widzisz przyczyn wiele ;)
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#13

Post autor: Adaśko »

Tak ..jak cofnę do tyłu a potem ostrzej do przodu ale bez szalenstwa....tylko wtedy jest to PUK


oby to nie były półosie ani wyrwana podłoga . Czytałem ze to wada tego modelu...
A czy półosie to drogi wydatek??
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#14

Post autor: Adaśko »

dziś cały dzień szukali i nic nie wymyślili...wszystkie tuleje , podpory wału ok...zbliżaja się do mankamentu pt "podłoga" ....
Sugerowali też wymianę tulei pionowych pod dyfrem /bo już miękkie / ale to nie jest powód stuków...
Będę Was informował
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#15

Post autor: MARC »

Adaśko pisze:Tak ..jak cofnę do tyłu a potem ostrzej do przodu ale bez szalenstwa....tylko wtedy jest to PUK


oby to nie były półosie ani wyrwana podłoga . Czytałem ze to wada tego modelu...
A czy półosie to drogi wydatek??
Półosie można regenerować albo kupić nowe.
Nowa to koszt ok 700zł
Regeneracja ok +/- 500
Jackson86
Posty: 6
Rejestracja: 23 gru 13, 20:02
BMW: e46 m54b25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: EBE

#16

Post autor: Jackson86 »

A przy zmianie biegów 1-2-3 tez puka??
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#17

Post autor: Adaśko »

mam automata .
Puknie tylko kiedy z cofnięcia i zatrzymania włącze D i gaz ostrzej.
Przejrzeli te tuleje o których piszecie ..ale moim zdaniem nie da się tego "brechą" wyłapać...auto ma 200 KM więc przeciazenie większe niż próba sił rękami.
Dyfer ok , półosie też, podpora wału ponoć ok.
Mój model to coupe z 2002 więc akcja z wycinaniem podłogi też chyba nie do końca słuszna. Ponoć ta wada była do 2001 i tylko w sedanach i kombikach , ale mogę sie mylić .
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#18

Post autor: GUMMISS »

Podporę można sprawdzić przez pobujanie wałem, jeśli się rusza na boki i do góry to padło tam coś....
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#19

Post autor: Adaśko »

podporę sprawdzili i wykluczyli :-(
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#20

Post autor: GUMMISS »

Hm mm.... 200km. A trzesię podobno przy ostrym ruszaniu, to latwo nie będzie znalezc.... Może jeszcze być sprzeglo miedzy skrzynia a walem, może cos delikatnie puścilo.....

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”