[318i 2001] Zapalający sie check
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 9 wrz 11, 9:55
- BMW: E-46 318i 1,9 m43b19 pb
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Gorzów Wlkp
Witam
Otóż mam problem który nie daje mi już żyć a więc zapala mi się check po wykasowaniu 1 dzień spokoju na drugi dzień znowu się zapala
wymieniona sonda lambda ta przed katalizatorem przepływomierz mechanik twierdzi że działa jak się odepnie od niego kabel to jest różnica w pracy silnika
komputer wywala bodajże błąd 171 co ciekawe po wykasowaniu błędu check zapala się przeważnie w tej samej sytuacji t.j. jak auto jest w ruchu to się nie zapala
jak tylko przystanę gdzieś w korku albo dłużej przed światłami to właśnie wtedy się zapala przy czym traci także w tym momencie jakby na mocy tak jakby przełączał się w tryb awaryjny .
Bardzo proszę o pomoc w sprawie bo nie wiem gdzie szukać .
Dziękuję i pozdrawiam
Otóż mam problem który nie daje mi już żyć a więc zapala mi się check po wykasowaniu 1 dzień spokoju na drugi dzień znowu się zapala
wymieniona sonda lambda ta przed katalizatorem przepływomierz mechanik twierdzi że działa jak się odepnie od niego kabel to jest różnica w pracy silnika
komputer wywala bodajże błąd 171 co ciekawe po wykasowaniu błędu check zapala się przeważnie w tej samej sytuacji t.j. jak auto jest w ruchu to się nie zapala
jak tylko przystanę gdzieś w korku albo dłużej przed światłami to właśnie wtedy się zapala przy czym traci także w tym momencie jakby na mocy tak jakby przełączał się w tryb awaryjny .
Bardzo proszę o pomoc w sprawie bo nie wiem gdzie szukać .
Dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 paź 12, 14:16 przez dominikd, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Masz LPG??
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Przede wszystkim popraw tytuł wątku na regulaminowy!
Na zapalający się Check Engine ma wpływ wiele czynników. Świece ,cewki,lewe powietrze,niedrożna odma,filtr powietrza,przepływomierz,sonda lambda ,złe jakościowo paliwo i to należy posprawdzać.
Po odpięciu przepływki było lepiej czy gorzej?
Na zapalający się Check Engine ma wpływ wiele czynników. Świece ,cewki,lewe powietrze,niedrożna odma,filtr powietrza,przepływomierz,sonda lambda ,złe jakościowo paliwo i to należy posprawdzać.
Po odpięciu przepływki było lepiej czy gorzej?
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 9 wrz 11, 9:55
- BMW: E-46 318i 1,9 m43b19 pb
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Gorzów Wlkp
nie wiem na jakiej podstawie stwierdził że przepływomierz jest dobry , robiłem też test z wypięciem kabla z przepływomierza ale silnik po wypięciu kabla pracował gorzej , wężyk od odmy został wymieniony na nowy lambda wymieniona na nową (bosch) trochę boję się wymieniać w ciemno przepływkę bo nie zwrócę jej później gdyby okazało się że nie jest ona przyczyna problemu .
-
- Bywalec forum
- Posty: 163
- Rejestracja: 14 paź 12, 23:04
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRK
Stawiam na tzw odpowietrzenie odmy lub jakies lewe powietrze... http://www.bmw-sklep.com.pl/pl/odma-odpowietrzenie-silnika-bmw-3-e36-e46-5-e34.html mialem to samo check wyskakiwal przy dojezdzaniu do swiatel lub staniu w korku, nie moglem sobie z tym poradzic az w koncu membrana na tyle pekla ze slychac bylo charakterystyczny swist przy uruchomionym silniku i duzy zasys powietrze przy gaszeniu.
mozesz to latwo sprawdzic od gory jest taki "dziubek" pod nim jest otwor, jezeli membrana jest peknieta to wlasnie tym otworkiem bedzie ssalo lewe powietrze. Mozesz w to miejsce psiknac np brake cleanera cos bardzo latwo palnego jezeli bedzie cos nie tak to silnik zassie specyfik i podniesie obroty.
mozesz to latwo sprawdzic od gory jest taki "dziubek" pod nim jest otwor, jezeli membrana jest peknieta to wlasnie tym otworkiem bedzie ssalo lewe powietrze. Mozesz w to miejsce psiknac np brake cleanera cos bardzo latwo palnego jezeli bedzie cos nie tak to silnik zassie specyfik i podniesie obroty.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 paź 12, 18:55
- BMW: 316 1.9 LPG
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: TORUN
Witam
Jestem tu nowy i potrzebuje pomocy. W mojej e46 tez pojawia sie check ale po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu. Gdzieś czytałem ze to moze byc czujnik położenia walu. Może macie jakieś sugestie?
Pozdrawiam
Jestem tu nowy i potrzebuje pomocy. W mojej e46 tez pojawia sie check ale po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu. Gdzieś czytałem ze to moze byc czujnik położenia walu. Może macie jakieś sugestie?
Pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 9 wrz 11, 9:55
- BMW: E-46 318i 1,9 m43b19 pb
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Gorzów Wlkp
a więc jestem drugi dzień po wymianie odmy i check się nie zapala poza tym silnik pracuje stabilnie obroty nie falują oraz nie drży jak to miało miejsce przed wymianą .
Także bardzo dziękuję za porady wszystkim forumowiczom no i wielkie piwko dla was za porady .
Dzięki i pozdrawiam .
Także bardzo dziękuję za porady wszystkim forumowiczom no i wielkie piwko dla was za porady .
Dzięki i pozdrawiam .
-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
stary post ale mam pytanie, błąd trzeba było skasować czy sam znikał? Odma zmieniłem i po 300 km wyskoczył Check. Bylo tak ze ze 2 razy obroty mi sie zawiesily na 1400. A przy dojeżdżaniu na luzie obroty rosly do ok 900. Jezdzilem dalej i kolejnego dnia wywalilo check. Myślę cos nie tak, okazało sie ze ten przewód co jest w otulinie na górze nie byl do konca wpięty. Wpielem, przetestowalem i obroty juz sa ok. Pytanie tylko czy to ze ta rurka byla nie do konca wpieta moglo spowodowac check? Musze teraz jechac specjalnie zeby go skasowac?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1165 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kate
-
- 8 Odpowiedzi
- 2910 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Toranecki
-
- 0 Odpowiedzi
- 290 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damiannn
-
- 5 Odpowiedzi
- 5878 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Fresz
-
- 3 Odpowiedzi
- 3513 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 3095 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marGharyn
-
- 2 Odpowiedzi
- 3437 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 26 Odpowiedzi
- 7393 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 603 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 4118 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Polish boy