[318i 1.9 M43] Ciężko odpala na zimnym, jaka przyczyna?

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
LewyPas
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 24/03/2018, 17:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: łŁódź
Kontakt:

[318i 1.9 M43] Ciężko odpala na zimnym, jaka przyczyna?

Post autor: LewyPas » 13/04/2018, 22:51

Dobra, sprawdzilem to podcisnienie na zimnym silniku i delikatnie leci gaz... jestem umowiony do gazownika na poniedzialek. Reduktor to alaska, prawdopodobnie bede musial kupic nowy...
Mam jeszcze takie pytanie, czy ten gaz ktory idzie do kolektora ma wplyw na spalanie benzyny?
Bo pali mi dosc duzo benzyny... przejezdzam dziennie 2 km na benzynie i 7 litrow benzyny starcza mi na 7-8 dni...


Awatar użytkownika
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3155
Rejestracja: 08/04/2012, 0:18
BMW: E46 M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: WKRENTEK77 » 14/04/2018, 15:20

Może to nie jest gaz tylko czuć gazem a poza tym gdyby ulatniał tam się gaz oznaczało by to że jest walnięta membrana i raczej na pewno nie chodził by dobrze na gazie .Druga sprawa nawet jak by tak było i jadąc na benzynie miał byś jeszcze ,,doładowanie'' w postaci gazu to silnik by bardzo nierówno chodził albo nie dało by się jechać .Albo auto jedzie na gazie albo na benzynie .Owszem są instalki z tzw dotryskiem benzyny ale montowane są w nowych silnikach a ma to na celu smarowanie i obniżanie temperatury wtryskiwaczy benzynowych.

LewyPas
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 24/03/2018, 17:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: łŁódź
Kontakt:

Post autor: LewyPas » 14/04/2018, 16:42

No wlasnie nie wiem... czuc gaz i jak zamocze ten wezyk z podcisnien8a od reduktora to powstaja babelki... co prawda nie szybko sie nie tworza, ale jednak.... i na cieplym.lapie mula.... obrotomierz tez dziwnie jakos drzy.. nie podnosi sie plynnie a drzy..

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 1952
Rejestracja: 14/07/2015, 18:15
BMW: E60 520D LCI
Rok produkcji: 2008
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Gadu-Gadu: 5877066
Kontakt:

Post autor: Jarando » 14/04/2018, 17:39

Jak masz bąbelki z wężyka podciśnienia podpiętego do reduktora, to szykuj się na regenerację lub wymianę tego reduktora.
Po regeneracji/wymianie reduktora obowiązkowe strojenie instalacji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!

LewyPas
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 24/03/2018, 17:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: łŁódź
Kontakt:

Post autor: LewyPas » 22/04/2018, 19:12

Po wymianie reduktora jest już dobrze z odpalaniem, ale dalej wskazówka obrotomierza drży..


hackunek
Bywalec forum
Posty: 673
Rejestracja: 20/06/2010, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K
Kontakt:

Post autor: hackunek » 23/04/2018, 9:19

wymien jeszcze odme i wezyk jesli jest uszkodozny

LewyPas
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 24/03/2018, 17:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: łŁódź
Kontakt:

Post autor: LewyPas » 23/04/2018, 11:30

To pierwsze co wymienilem...


ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości