[ 318d ] Podkręcać czy nie i dlaczego nie?

spinecki
Administrator
Posty: 554
Rejestracja: 02/07/2008, 17:55
BMW: 318d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PK82683
Kontakt:

[ 318d ] Podkręcać czy nie i dlaczego nie?

Post autor: spinecki » 05/11/2008, 16:19

Moje 318d ma 160 tys. km przebiegu.
Kopci troche na "bialo-szaro" - czesto przy przyspieszaniu zostaja chmury z tylu podswietlane przez nadjezdzajace samochody %)

Prawdopodobnie na forum nikt nie oceni mi samochodu tak jak na hamowni,
ale mam pytanie - czy przy takim przebiegu bawic sie w dodawanie 20-30 koni
czy moze raczej wstrzymac sie i kupic 330d 8) :D


OSA BMW

Post autor: OSA BMW » 05/11/2008, 18:28

Nie widze zadnych przeciwskazan wiadomo ze w profi firmie przed cala operacja sprawdza ci silnik i sami sie okresla co i jak,

spinecki
Administrator
Posty: 554
Rejestracja: 02/07/2008, 17:55
BMW: 318d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PK82683
Kontakt:

Post autor: spinecki » 07/11/2008, 11:04

OSA BMW pisze:Nie widze zadnych przeciwskazan wiadomo ze w profi firmie przed cala operacja sprawdza ci silnik i sami sie okresla co i jak,
No tak, tylko ze z drugiej strony firmie tuningowej zalezy na tym, zeby tuning zrobic - maja z tego kase...
Chyba, ze jest gwarancja? Czy sie myle?

Podzwonie troche po firmach i sie wypytam :) Opisze na forum.

Pozdr.

OSA BMW

Post autor: OSA BMW » 07/11/2008, 18:59

Nie wiem jak w Polsce ale w Niemczech firma daje rok gwarancji na silnik z tym ze nie na podzespoly takie jak alternator czy pompe wodna itp

spinecki
Administrator
Posty: 554
Rejestracja: 02/07/2008, 17:55
BMW: 318d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PK82683
Kontakt:

Post autor: spinecki » 12/11/2008, 11:43

Nie no alternator czy pompa wodna to nie, ale ciekawe czy na turbo...


OSA BMW

Post autor: OSA BMW » 12/11/2008, 18:51

Dobre pytanie,ale mysle ze normalnie to powinni dac gwarancje poniewaz to juz ma wplyw na silnik i moc oczywiscie

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5077
Rejestracja: 24/03/2014, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Post autor: Dobrodziej_1983 » 04/02/2016, 10:26

Ciekawy temat, szkoda że się urwał .. :(
Myślę że można by go wykorzystać i kontynuować dla osób zastanawiających się nad remapem. Np. wrzucać posty z danymi (silnik,moc wyjściowa/moc po chipie), dalej gdzie chip był wykonany i zaobserwowane zmiany po takim zabiegu. Np;

m47n 150km/2003r/300.000km.przebiegu. Po czipie 190km robiony w firmie bla bla ... Auto po czipie trochę kopci ale za to rusza z tylnych kół itp..itd... Co Wy na to?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1587
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 06/02/2016, 11:08

no wrzucam wykresy, brakuje mi dwóch....

po pierwszym sofcie auto miało 154/320. przejezdziłem 9-10 miesięcy i padł dwumas...

następny soft robiony był sporo pozniej
Obrazek
host image

byłem po tym bardzoooo nie zadowolony, pompa poszła do regeneracji i tu moj szok, łzy w oczach tyle hajsu i jeszcze gorsze cyferki
Obrazek
screenshot program
ostatetcznie wyszło 160/350 ale byłem juz tak zły ze zapomniałem o wykresie




no a tutaj cel do osiagniecia moze juz dzisiaj, moze jutro
Obrazek
screenshot program

Mody to
Turbo z e90 z przerobionym sterowaniem
Końcówki wtryskow dedykowane + 50% flow
Większy IC
Wydech bez katalizatorów

Edit: coraz bardziej utwierdzam sie w tym ze jednak jest wysoka ta poprzeczka i m47 nie jest zbyt łatwym motorem. Ciągle jakies problemy, dzisiaj oczywiscie napotkałem nastepny...
Ostatnio zmieniony 08/02/2016, 13:18 przez rafał18, łącznie zmieniany 1 raz.
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:

Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 739
Rejestracja: 19/07/2013, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: saku82pl » 07/02/2016, 22:15

To ma być na seryjnej turbinie?

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1587
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 08/02/2016, 8:14

Mody to
Turbo z e90 z przerobionym sterowaniem - mam takie
Końcówki wtryskow dedykowane + 50% flow - mam takie
Większy IC - mam
Wydech bez katalizatorów - mam

Auta nie robię na tor tylko dla frajdy, i tak będę je wystawial na sprzedaż z nadzieją ze pojdzie do ludzi
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:


ODPOWIEDZ

Wróć do „Chiptuning”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości