[ 318d ] Podkręcać czy nie i dlaczego nie?
-
- Administrator
- Posty: 609
- Rejestracja: 2 lip 08, 17:55
- BMW: 318d Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: PK82683
Moje 318d ma 160 tys. km przebiegu.
Kopci troche na "bialo-szaro" - czesto przy przyspieszaniu zostaja chmury z tylu podswietlane przez nadjezdzajace samochody
Prawdopodobnie na forum nikt nie oceni mi samochodu tak jak na hamowni,
ale mam pytanie - czy przy takim przebiegu bawic sie w dodawanie 20-30 koni
czy moze raczej wstrzymac sie i kupic 330d
Kopci troche na "bialo-szaro" - czesto przy przyspieszaniu zostaja chmury z tylu podswietlane przez nadjezdzajace samochody
Prawdopodobnie na forum nikt nie oceni mi samochodu tak jak na hamowni,
ale mam pytanie - czy przy takim przebiegu bawic sie w dodawanie 20-30 koni
czy moze raczej wstrzymac sie i kupic 330d
Nie widze zadnych przeciwskazan wiadomo ze w profi firmie przed cala operacja sprawdza ci silnik i sami sie okresla co i jak,
-
- Administrator
- Posty: 609
- Rejestracja: 2 lip 08, 17:55
- BMW: 318d Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: PK82683
No tak, tylko ze z drugiej strony firmie tuningowej zalezy na tym, zeby tuning zrobic - maja z tego kase...OSA BMW pisze:Nie widze zadnych przeciwskazan wiadomo ze w profi firmie przed cala operacja sprawdza ci silnik i sami sie okresla co i jak,
Chyba, ze jest gwarancja? Czy sie myle?
Podzwonie troche po firmach i sie wypytam Opisze na forum.
Pozdr.
Nie wiem jak w Polsce ale w Niemczech firma daje rok gwarancji na silnik z tym ze nie na podzespoly takie jak alternator czy pompe wodna itp
Dobre pytanie,ale mysle ze normalnie to powinni dac gwarancje poniewaz to juz ma wplyw na silnik i moc oczywiscie
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Ciekawy temat, szkoda że się urwał ..
Myślę że można by go wykorzystać i kontynuować dla osób zastanawiających się nad remapem. Np. wrzucać posty z danymi (silnik,moc wyjściowa/moc po chipie), dalej gdzie chip był wykonany i zaobserwowane zmiany po takim zabiegu. Np;
m47n 150km/2003r/300.000km.przebiegu. Po czipie 190km robiony w firmie bla bla ... Auto po czipie trochę kopci ale za to rusza z tylnych kół itp..itd... Co Wy na to?
Myślę że można by go wykorzystać i kontynuować dla osób zastanawiających się nad remapem. Np. wrzucać posty z danymi (silnik,moc wyjściowa/moc po chipie), dalej gdzie chip był wykonany i zaobserwowane zmiany po takim zabiegu. Np;
m47n 150km/2003r/300.000km.przebiegu. Po czipie 190km robiony w firmie bla bla ... Auto po czipie trochę kopci ale za to rusza z tylnych kół itp..itd... Co Wy na to?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
no wrzucam wykresy, brakuje mi dwóch....
po pierwszym sofcie auto miało 154/320. przejezdziłem 9-10 miesięcy i padł dwumas...
następny soft robiony był sporo pozniej
host image
byłem po tym bardzoooo nie zadowolony, pompa poszła do regeneracji i tu moj szok, łzy w oczach tyle hajsu i jeszcze gorsze cyferki
screenshot program
ostatetcznie wyszło 160/350 ale byłem juz tak zły ze zapomniałem o wykresie
no a tutaj cel do osiagniecia moze juz dzisiaj, moze jutro
screenshot program
Mody to
Turbo z e90 z przerobionym sterowaniem
Końcówki wtryskow dedykowane + 50% flow
Większy IC
Wydech bez katalizatorów
Edit: coraz bardziej utwierdzam sie w tym ze jednak jest wysoka ta poprzeczka i m47 nie jest zbyt łatwym motorem. Ciągle jakies problemy, dzisiaj oczywiscie napotkałem nastepny...
po pierwszym sofcie auto miało 154/320. przejezdziłem 9-10 miesięcy i padł dwumas...
następny soft robiony był sporo pozniej
host image
byłem po tym bardzoooo nie zadowolony, pompa poszła do regeneracji i tu moj szok, łzy w oczach tyle hajsu i jeszcze gorsze cyferki
screenshot program
ostatetcznie wyszło 160/350 ale byłem juz tak zły ze zapomniałem o wykresie
no a tutaj cel do osiagniecia moze juz dzisiaj, moze jutro
screenshot program
Mody to
Turbo z e90 z przerobionym sterowaniem
Końcówki wtryskow dedykowane + 50% flow
Większy IC
Wydech bez katalizatorów
Edit: coraz bardziej utwierdzam sie w tym ze jednak jest wysoka ta poprzeczka i m47 nie jest zbyt łatwym motorem. Ciągle jakies problemy, dzisiaj oczywiscie napotkałem nastepny...
Ostatnio zmieniony 8 lut 16, 13:18 przez rafał18, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
Mody to
Turbo z e90 z przerobionym sterowaniem - mam takie
Końcówki wtryskow dedykowane + 50% flow - mam takie
Większy IC - mam
Wydech bez katalizatorów - mam
Auta nie robię na tor tylko dla frajdy, i tak będę je wystawial na sprzedaż z nadzieją ze pojdzie do ludzi
Turbo z e90 z przerobionym sterowaniem - mam takie
Końcówki wtryskow dedykowane + 50% flow - mam takie
Większy IC - mam
Wydech bez katalizatorów - mam
Auta nie robię na tor tylko dla frajdy, i tak będę je wystawial na sprzedaż z nadzieją ze pojdzie do ludzi
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 757 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1504 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pabloo123
-
- 8 Odpowiedzi
- 3196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 10 Odpowiedzi
- 3647 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1437 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto
-
- 2 Odpowiedzi
- 663 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Workaholic