316i n42 problem z rozruchem po wymianie bezpiecznika
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 sty 17, 23:13
- BMW: E46 316I N42 +LPG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
witam wszystkich forumowiczów;) od wczoraj moja E46 316i 2002r sedan stoi niestety unieruchomiona. Miałem problem z oświetleniem bagaznika wiec zajrzałem do bezpieczników, lecz stwierdziłem że przy okazji przejrzę wszystkie . Coś nagrzebałem bo po tym przekładaniu auto nie chciało odpalić. Po rozruchu na kable odpalił ale świeciły sie na stałe lampki od DSC i ABS ktore po odpaleniu normalnie gasną. Na drugi dzień odpaliłem auto i stwierdziłem że sprawdze co jest nie tak skoro te lampki sie swieca i znowu poprzekładałem bezpieczniki i znów to samo czyli akumulator rozładowany. Po odpaleniu na kable wszystko ok ale tym razem jak po 10 minutach zgasiłem to już nie odpaliłem wcale. Kolega sprawdził miernikiem akumulator zaraz po pierwszej nieudanej próbie i napiecie z 13,4 spadlo na ok 10 za chwilę było ok 7 i samo zaczeło rosnąć w górę i za pare minut samo spadało w dół.
CZY JEST MOŻLIWE ŻE PRZEZ ZŁE DOBRANE WARTOŚCI BEZPIECZNIKÓW LUB PRZEZ WŁOŻENIE ICH W ZŁE MIEJSCE AKUMULATOR SIE USZKODZIŁ?? BO DZIWNE ŻE PRZED MOJĄ NIEPOTRZEBNĄ WYMIANĄ BEZPIECZNIKÓW WSZYSTKO BYŁO OK. CHYBA ŻE NAGLE AKUMULATOR ZDECHŁ
JAKIEŚ WSKAZÓWKI OD WAS?
CZY JEST MOŻLIWE ŻE PRZEZ ZŁE DOBRANE WARTOŚCI BEZPIECZNIKÓW LUB PRZEZ WŁOŻENIE ICH W ZŁE MIEJSCE AKUMULATOR SIE USZKODZIŁ?? BO DZIWNE ŻE PRZED MOJĄ NIEPOTRZEBNĄ WYMIANĄ BEZPIECZNIKÓW WSZYSTKO BYŁO OK. CHYBA ŻE NAGLE AKUMULATOR ZDECHŁ
JAKIEŚ WSKAZÓWKI OD WAS?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7216
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
co to znaczy 'poprzekładalem bezpieczniki'? wyjales wszystkie naraz a potem powkladales w losowe miejsce z losowymi wartosciami?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Pompa paliwa pracuje? Auto kręci? Ładowałeś ten akumulator?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 sty 17, 23:13
- BMW: E46 316I N42 +LPG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Akumulator został zawieziony do warsztatu na sprawdzenie i jest ok. Trzyma napięcie. Teraz pytanie czy źle wpięty bezpiecznik powoduje tak duży pobór czy coś innego nagle zżera akumulator
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zmierzyłeś, że masz pobór? Jaki? Co z odpalaniem?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 sty 17, 23:13
- BMW: E46 316I N42 +LPG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Pobór po odłączeniu klem wskazuje 0.44 po chwili spada na 0.04 tylko że jak na kable odpale i auto chodzi to napięcie jest 13.4 i po zgaszeniu mam 10 a za chwilę 7 i czasami wzrasta samoczynnie do 10. Przekręcam kluczyk i już jest tak wydojony że zegary i światła w środku gasną
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Do dużo za mało, powinno być dobrze ponad 14V, po zgaszeniu na nowym aku 12,6 a przy używanym sprawnym jakieś 12,3. Przy odpalaniu nie może spadać poniżej 10V. Trzeba zająć się ładowaniem, aku wg mnie też ma dość, ale wartości, które podajesz są zastanawiające.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1098 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dzwonek
-
- 10 Odpowiedzi
- 1769 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 4412 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 7 Odpowiedzi
- 2190 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bacek
-
- 2 Odpowiedzi
- 1062 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: puziek
-
- 8 Odpowiedzi
- 2467 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1902 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sarnod
-
- 14 Odpowiedzi
- 3793 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 23 Odpowiedzi
- 15223 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 10 Odpowiedzi
- 4808 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kruszka