316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

FrYcIoL
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18/02/19, 19:07
BMW: 316 ti N42B18A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: FW23264
Kontakt:

316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

Post autor: FrYcIoL » 13/03/19, 18:44

Hmm po co jest przełącznik ?
Chętnie korzystałbym że wszystkich funkcji inpy, wraz z programowaniem modułów świateł itd.
a nawet innych modeli BMW


Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3875
Rejestracja: 06/09/17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

Post autor: maniek21112 » 13/03/19, 20:05

Do zwarcia/rozwarcia pinów, przy e46 tego nie używasz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

FrYcIoL
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18/02/19, 19:07
BMW: 316 ti N42B18A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: FW23264
Kontakt:

316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

Post autor: FrYcIoL » 14/03/19, 20:02

Były faktycznie nieszczelności, już prawie chodzi na 4...
Nie koniec problemów spala olej, dymi - odme 2 razy sprawdzałem, sprężanie od 11 do 12, na zawory nie spływa olej z uszczelniaczy bo widziałem przy zdjętym kolektorze... Pierścienie czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?

adi3d
Bywalec forum
Posty: 106
Rejestracja: 16/06/17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

Post autor: adi3d » 15/03/19, 19:50

To że olej nie spływa po zaworach ma postoju to nic nie znaczy. Odpal, 15 min niech pochodzi i wtedy daj mu do oporu i zobacz czy poleci niebieski dymek. Wtedy to oznaka uszczelniaczy. Jeśli w ciągu ostatnich lat nie były robione to na pewno tam bierze olej. To typowe dla tych silników. Mi brało 1L na 1000 km

FrYcIoL
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18/02/19, 19:07
BMW: 316 ti N42B18A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: FW23264
Kontakt:

316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

Post autor: FrYcIoL » 16/03/19, 5:40

Wystarczy, że trochę dodam gazu i już dymi, jak dam do oporu to cała ulica jest niebieska... :bad:
Podejrzewam zapieczone pierścienie, bo wracając do początku tematu na 1szym cylindrze było nieprawidłowe sprężanie...
Przez odmę chyba takiej ilości oleju nie zassie ? Czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?

Ciekawe ale pojeździłem trochę i jest lepiej, napiszę znów jeśli będzie trzeba rozbierać silnik...
Dzięki za pomoc :beer:


adi3d
Bywalec forum
Posty: 106
Rejestracja: 16/06/17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

Post autor: adi3d » 18/03/19, 9:46

Odmą oleju za wiele nie pójdzie. Chyba że Ci zamarzla to wtedy może być grubo podobno. Tam idą głównie opary.

Jak masz pierścienie zapięczone to spróbuj zrobić kilka Płukanek z wymianami oleju na jakieś dobre 5w40. Ropą też możesz zalać zamiast w oleju to coś tam ten nagar pogryzie


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości