2.8 coupe zmiana dyfra z 2.93 na 3.38

twardye46
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 12, 22:24
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: pabianice

#11

Post autor: twardye46 »

dyfer 3,38 wystepuje chyba w 4 wersjach. tak ten z 3.0 bedzie ok tylko sprawdz jaka masz flansze na wal napedowy i kup z taka sama zeby bylo p&p. np,3,38 duza glowa z m54b22 ma mniejsze flansze na poloski.
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: kamyk28 »

Flansze na poloski można zmienić Ale mogą się dojechać za szybko? Dobrze mówię? Ktoś na forum zakładał od x3 automata.
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#13

Post autor: kamyk28 »

kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#14

Post autor: kamyk28 »

Dyfer założony tak jak wszystkie tuleje z tyłu oraz wszystkie przewody hamulcowe. Jestem zadowolony z tej zmiany, szybko się wkreca na obroty z każdego biegu, polecam.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”