2.0 d po lifcie

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Michael
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 kwie 10, 12:40
BMW: Poszukuje :)
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#1

Post autor: Michael »

Witam pierwsze moje pytanie nigdy nie bawiłem sie tymi jednostkami jeździłem ostatnio kumpla e46 tez chciałbym takowe nabyc ale wiadomo 150 koni nie robi szału czy ktos robił tuning mechaniczy i co polecacie zrobic w takim silniku zeby dostał troche koników wiem oczywiscie ze musi byc chip ale moze warto tez zagłebić sie w strone mechaniczna ?? pozdro
Michael
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 kwie 10, 12:40
BMW: Poszukuje :)
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#2

Post autor: Michael »

nie mysle ze spokojnie 200 koni starczy rozumiem z np v-tech jest w stanie zrobic mi chip +50 który bedzie bezpieczny dla zdrowego silnika i nie bedzie w tym cudów pytanko jeszcz tylko jedno jak ma sie sprawa manualnej skrzni nie ma problemu ze jest taki przyrost mocy ?? pozdro
Michael
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 kwie 10, 12:40
BMW: Poszukuje :)
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#3

Post autor: Michael »

ok a co w wypadku silnika 3.0 skoro juz o tym mowa również only manul i jak to jest podczas ekspolatacji widzez ze masz sirek mocna 330 ,wiec zapytam jak wyglada po takim modzie przyśpieszenie wzgledem seryjnego 330 ?? i jak jest ze spalaniem duzo sie podniosło bo zastanawiam sie czy nie pójśc faktycznie droga 330 a nie 320 i mam dylemat co bedzie lepiej jeździc a bedzie mniej problematyczne w serwisie pozdro
janoxik
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 26 sty 11, 17:34
BMW: 320Cd
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: łódź

#4

Post autor: janoxik »

Możesz pokazać jakiś wykres 320CD z mocą 200KM na samym programie ? Coś mi się nie chce wierzyć...
A modyfikacje mechaniczne jak np IC mają oczywiście jak najbardziej sens, zmniejsza się EGT.. itd itd.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#5

Post autor: romanikxxl »

Romanikxxl
Daniel_e46
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 9 sty 11, 12:07
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czeladź

#6

Post autor: Daniel_e46 »

Sirek powiedz mi czy Ty coś dlubałeś w mechanice w tym swoim 330?
dawidd3
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 11, 7:38
BMW: E82 123d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Turek

#7

Post autor: dawidd3 »

Również jestem zainteresowany tematem, więc się podłączę. Posiadam 320d 150km po liftingu, czy te auta naprawdę miały takie mocne serie rzędu 167km jak na wykresie kilka postów wyżej? Jakie jest przyspieszenie takiego autka po chipie na ok 200km ? Jest duża poprawa od 0-100 ? Czy tylko na wyższych biegach odczuwalna jest lekka elastyczność ? Jaki jest koszt takiej modyfikacji ?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#8

Post autor: romanikxxl »

dawidd3 pisze:Również jestem zainteresowany tematem, więc się podłączę. Posiadam 320d 150km po liftingu, czy te auta naprawdę miały takie mocne serie rzędu 167km jak na wykresie kilka postów wyżej? Jakie jest przyspieszenie takiego autka po chipie na ok 200km ? Jest duża poprawa od 0-100 ? Czy tylko na wyższych biegach odczuwalna jest lekka elastyczność ? Jaki jest koszt takiej modyfikacji ?
jak widziałeś moja miała 167KM,gdzieś na forum czytałem,że ktoś miał 160KM,taki gratis od fabryki(tu pozwoliłem sobie zacytować kolegę sirka) no i oczywiście przedstawia to też stan auta przed modem,po modyfikacji jest o niebo lepiej tak z przyśpieszeniem jak i z elastycznością chociaż czasów nigdy nie mierzyłem,200 km/h bardzo szybko się osiąga i tyle :D .cena zależy pewnie do tego gdzie będziesz robił
Romanikxxl
janoxik
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 26 sty 11, 17:34
BMW: 320Cd
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: łódź

#9

Post autor: janoxik »

romanikxxl pisze:
dawidd3 pisze:Również jestem zainteresowany tematem, więc się podłączę. Posiadam 320d 150km po liftingu, czy te auta naprawdę miały takie mocne serie rzędu 167km jak na wykresie kilka postów wyżej? Jakie jest przyspieszenie takiego autka po chipie na ok 200km ? Jest duża poprawa od 0-100 ? Czy tylko na wyższych biegach odczuwalna jest lekka elastyczność ? Jaki jest koszt takiej modyfikacji ?
jak widziałeś moja miała 167KM,gdzieś na forum czytałem,że ktoś miał 160KM,taki gratis od fabryki(tu pozwoliłem sobie zacytować kolegę sirka) no i oczywiście przedstawia to też stan auta przed modem,po modyfikacji jest o niebo lepiej tak z przyśpieszeniem jak i z elastycznością chociaż czasów nigdy nie mierzyłem,200 km/h bardzo szybko się osiąga i tyle :D .cena zależy pewnie do tego gdzie będziesz robił
A robić trzeba tam gdzie potrafią.. Kurde to nie wiedziałem że taki bonusik mają... Moja raczej nie ma bo jeździ jak moje A4, więc standard.. BMki chyba najlepiej ogarnia Witek ?
dawidd3
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 11, 7:38
BMW: E82 123d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Turek

#10

Post autor: dawidd3 »

Dobrze wiedzieć, myślałem że tylko TDI mają zawsze jakiś gift od fabryki. Miałem wcześniej A3 130KM i mało która z tym silnikiem miała poniżej 136KM, przeważnie 138, 143KM. Dziś swoją zmierzę od 0-100 i zobaczę jaki mam czas.

Proszę napisać mi jeszcze jaką moc i najważniejsze jaki moment obrotowy pewnie znosi jeszcze skrzynia oraz sprzęgło w 2.0 dieslu 150km po liftingu?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”