[1999 Sedan] Walka z rdzą
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 270
- Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
- BMW: 318i 143 KM
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Raczej delikatne uderzenie o coś było,nie da się tak łatwo wyrwac tego zaczepu...Mi jeden pękł przy dokrecaniu go bo był przerdzewiały...
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Podepnę się może pod ten temat bo "walka z rdzą" to coś co mnie interesuje. W zeszłym roku lakierowałem prawy błotnik bo miałem go lekko przytarty i pojawiły się bąble na rancie. Kolor spasowany bardzo ładnie, wszystko pięknie, po zimie mam znowu bąble... Zastanawiam się nad kupnem zamienników, z tego co widzę oferowane sa na allegro w kolorach nadwozia za 309zł. Ktoś zamawiał może takie błotniki? Zna kogoś kto takich używa? Są w wersji ze zwykłej blachy oraz ocynk. Zależałoby mi na dosyć trwałym efekcie bo pakować 300zł co roku w błotnik mi się nie widzi.
Pozdrawiam
http://allegro.pl/blotnik-prawy-bmw-3-e46-98-05-schwarz-2-ii-668-i5712254045.html
http://allegro.pl/blotnik-prawy-ocynk-bmw-3-e46-98-05-schwarz-2-668-i6057123735.html
Pozdrawiam
http://allegro.pl/blotnik-prawy-bmw-3-e46-98-05-schwarz-2-ii-668-i5712254045.html
http://allegro.pl/blotnik-prawy-ocynk-bmw-3-e46-98-05-schwarz-2-668-i6057123735.html
- Tomos
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 maja 16, 21:59
- BMW: E46 sedan 318i N42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Oleśnica
Niestety te błotniki to zamienniki, więc nawet jak są ocynkowane to ich jakość jest na pewno marna. Często trzeba bawić się z ich dopasowaniem, a i odcień lakieru pewnie będzie się różnił. Jednak bym się skłaniał ku dobrej używce i ją polakierował w razie czego.
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Osobiście nie używałem więc dopytuję czy ktoś używał albo miał do czynienia na żywo z takim błotnikiem i może coś powiedzieć o jakości/trwałości takiego zamiennika. Stwierdzenie, że jakość na pewno jest marna jest słabą opinią opartą chyba na przypuszczeniach.Tomos pisze:Niestety te błotniki to zamienniki, więc nawet jak są ocynkowane to ich jakość jest na pewno marna. Często trzeba bawić się z ich dopasowaniem, a i odcień lakieru pewnie będzie się różnił. Jednak bym się skłaniał ku dobrej używce i ją polakierował w razie czego.
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Jakość względem oryginału jest marna, trzeba dodatkowo położyć antykorozje. Ze spasami to już loteria, było o tym na forum już pisane.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1063 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Klimczak
-
- 5 Odpowiedzi
- 2252 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 2000 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rajfał
-
- 7 Odpowiedzi
- 1655 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lobuz89
-
- 6 Odpowiedzi
- 2421 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kruszka
-
- 5 Odpowiedzi
- 7661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jarekrk
-
- 5 Odpowiedzi
- 1311 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Matias
-
- 1 Odpowiedzi
- 1341 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 6 Odpowiedzi
- 3272 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 2655 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Flaczek