[1999 Sedan] Walka z rdzą

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#1

Post autor: kruszka »

Witam,
mam małe ognisko korozji na tylnym nadkolu (w miejscu, gdzie oderwał się zaczep od plastikowego zderzaka).
Powiedzcie mi proszę - czy dałbym radę zaradzić temu samemu i zrobić to całkiem dobrze (jeśli tak, to co i jak po kolei?), a jeśli nie, to czy ktoś może polecić dobrego i znośnego cenowo lakiernika w okolicy Wrocławia?
Dołączone fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z góry dziękuję za pomoc :)
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#2

Post autor: piotrek1474 »

Czy dałbyś radę to zrobić sam, watpię czy uzyskasz na to pytanie odp.
Obrazek
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#3

Post autor: wandii »

Jak chcesz zrobić tylko zaprawkę żeby nie rdzewiało dalej to rób sam, o tym co i jak jest pełno w necie.
Jeśli chcesz żeby było ładnie to oddaj do lakiernika a
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#4

Post autor: hackunek »

pod tą rdzą to już jest dziura
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#5

Post autor: WKRENTEK77 »

hackunek pisze:pod tą rdzą to już jest dziura
No raczej a jak jeszcze nie przegryzła się na wylot to już niebawem więc nie ma sensu dzialać samemu tylko do blacharza i lakiernika .
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#6

Post autor: kruszka »

Dobrze, dziękuję Wam za odpowiedzi. Jeszcze teraz powiedzcie mi proszę - ile taka naprawa może kosztować, aby nie dać się naciąć u jakiegoś naciągacza?
Albo czy ktoś ma zaufanego/pewnego lakiernika w okolicach Wrocławia?
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#7

Post autor: Miłosz »

mozesz i sam robic nikt nie broni , ale skoro pytasz więc Twoja wiedza konczy sie na plastyce z podstawówki i na akwarelkach... bez urazy oczywiscie, ale tak jak wyzej napisali jak nie chcesz zeby po miesiacu wyskoczyło to oddaj komus kto ogarnia temat. wg mnie koszt naprawy od 300 zł, z tym ze juz daaawno nic takiego nie dłubałem i ciezko mi obecnie oszacowac.
Mój --- > lexus is 220d
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#8

Post autor: kruszka »

Jakieś zdolności manualne posiadam, ale fakt - sztuka w moim wypadku kończy się na malowaniu ścian w pokoju. I nie chciałbym oszczędzić 50zł za cenę zepsutej roboty. 300zł to nie jest zła cena, warto zainwestować i mieć spokój, zwłaszcza, że auto kiedyś trzeba będzie sprzedać - lepiej żeby miało tyny błotnik, a nie rdzewiejącą dziurę jak w 20letnim oplu.
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#9

Post autor: Fala »

Standardowe miejsce rdzy w E46,ja u siebie zrobilem to sam,trzeba zdejmowac zderzak,a rdza jest wlasnie przez niego,bo przy chociazby delikatnym jego przesunieciu do przodu rysuje tylne nadole i po kilku latach masz bąbla takiego...Pociesze cie bo mialem identyczny i rdza jest tylko powierzchowna,nie ma dziury,ale zrob jak najszybciej...A i rant nadkola idący od osłony progu do zderzaka też napewno pordzewiały,norma w tych autach...
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#10

Post autor: kruszka »

Fala pisze:Standardowe miejsce rdzy w E46,ja u siebie zrobilem to sam,trzeba zdejmowac zderzak,a rdza jest wlasnie przez niego,bo przy chociazby delikatnym jego przesunieciu do przodu rysuje tylne nadole i po kilku latach masz bąbla takiego...Pociesze cie bo mialem identyczny i rdza jest tylko powierzchowna,nie ma dziury,ale zrob jak najszybciej...A i rant nadkola idący od osłony progu do zderzaka też napewno pordzewiały,norma w tych autach...
Dokładnie - auto kupiłem z urwanym tym zaczepem - ktoś musiał oprzeć się o zderzak i wtedy strzeliły zaczepy (widać nawet na zdjęciu, że zderzak nie jest spasowany, bo nie ma o co go zaczepić.
Tak więc teraz trzeba szukać lakiernika...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Karoseria”